Külastusi

Neljapäev, 11.juuni

Aah teisipäeval ju Lorr pidi Annale ütlema mis saab. Nii nii nagu arvata oli ja milles me kõik, peale Anna, kindlad olime, ei saadeta teda koju. Lihtsalt paisutasid selle asja liiga suureks..võib-olla polnud ammu draamat saanud teha. Tööl on tore olnud. Üks päev toitsin kahe kuu vanust Melanyt, appiiiiii kui armas ta on.!!!! Kõige armsam beebi kogu universumis! Nii rahulikult oli mu süles, imes lutti, pigistas mu väikest sõrme ja vaatas oma väikeste silmadega mulle otsa. Justkui arvates, et ma olen tema ema. Tegelikult, ma mõtlesin et kui ühe päeva jooksul neid toidab nii palju erinevaid inimesi, mis nad siis mõtlevad..et kõik need tädid on nende emad? On ikka hea tunne küll, kui ta süles magama jääb :) poole kaheteist paiku, kui neile süüa anname, pannakse viis beebit järjest istuma ja oh seda nalja kui üks hakab putrus suust välja pluristama...kõik teised tahavad ka siis ju nalja teha. Meie oleme putru täis ja kasvataja tädi jookseb hullunult ringi ja korrutab – kannatust, ainult kannatust. Ta on üldse üks väga naljakas tegelane, mustanahaline naine, vahel ülevoolavalt heas tujus, laulab, tantsib, kingib kõigile ehteid ja palvetab kõigi eest. Vahel aga niivõrd halvas tujus, et ainult käsutab ja vannub või ei luba kedagi midagi teha. Veel on seal üks hästi tore töötaja, ta koristab ja hoolitseb ka beebide eest. Tema on alati kena, küsib hästi palju Eesti ja Soome kohta, sobitab meie juukseid endale pähe, tahab alati meiega koos pilti teha, et siis hiljem sõprade ees uhkustada – näe, mul on kaks blondi sõbrannat Euroopast :D Tööl on tore!
Pärastlõunal läksime Sylviega kaasa tatood tegema, et tal ikka julgem oleks :) Tegi koolibri endale jala peale. Sama koolibri mida ma mõtlesin värvilisena teha, aaaga mul ei ole piisavalt julgust. :D

Kommentaare ei ole: