Külastusi

Esmaspäev, 8.juuni

Tore oli tööle minna ja uuesti väikseid põnne näha :) Hommikul üheksaks olid rändurid ka tagasi jõudnud, Anna tuli otse tööle. Arutasime kõikvõimalikud variandid läbi, mis Lorr talle öelda võib ja panime hea vastukaja kokku. Koju ta minna ei julgenud, pärast tööd läks Sylvie juurde, et sealt otse Lorriga rääkima minna hiljem. Ma olin pärastlõunal Cabinases üksinda, mami ja Pavel pidid asju ajama minema kuskile. Veits hirmus oli seal täiesti üksinda olla, võib ju igasuguseid uksest sisse tulla. Vicky tuli mulle seltsiks, ta tegi täna hommikul tatoo endale. Läks lihtsalt uurima, et palju maksab tegemine ja jäi siis neid tatoo raamatuid uurima, leidis sealt ühe mis talle meeldis ja tegigi ära. Ilus on, 35dollarit maksis. Sylvie läheb neljapäeval tegema. 7 päeva pärast nad ju lähevad juba ära :’((( tönn tönn tönn. Cabinases sai ka nalja meil, mingi vanapaar tuli sinna, tahtsid saldot osta telefonile, aga kumbki ei teadnud oma telefoni numbrit. Ja no kust meie selle välja pidime võluma et neile raha peale laadida, jube kaua läks aega enne kui nad aru said, et peavad kõigepealt oma numbrid välja uurima. Igatahes pärast läksime Vickyga koos Sylvie juurde. Anna muudkui nuttis ja nuttis. Lorena oli öelnud et tema teda koju saata ei taha, aga et Ximena tahab, lausa nõuab(Ximena on siin YFU president). Ma palju aru ei saanudki, mis Lorr talle veel rääkis, ta muudkui nuttis ja rääkis Sylvie emaga. Nad ei saa teda koju saata, Annal ei ole enne mingeid probleeme olnud. See esimene kord. Aga koju saatmiseks peab vähemalt kolm hoiatust olema. Ja mina ei usu, et Lorr teda koju ei taha saata, kui ta ei tahaks, siis ta poleks ju Ximenale ka midagi rääkinud. Ta on ikka üks vana nõid küll! Igatahes ütles Lorr, et räägib täna õhtul Ximenaga ja siis homme pärastlõunal ütleb Annale, mis saab.

Tädi Guayaquilist tuli oma pojaga külla, me käisime ka ta juures ükskord. Siis tal poegi kodus ei olnud, helistas oma nooremale pojale ja rääkis et me oleme seal. Ta poeg oli öelnud, et läheb võtab kohe bussi Mantast Guayaquili, et tahab mind näha ja mind tundma õppida. (tal oli mõned aastad tagasi ühe vahetusõplasega mu perest suhe..haha eksole). Aga no ta ei võtnud bussi :D nii ja nüüd nad tulid siia ja mida ütles mami. Oi näe, Anu, nüüd ma saan sulle tutvustada Davidit. .ja ütles Davidile et ma olen nii väga teda näha tahtnud(nagu mismõttes?), mul oli nii häbi. Ja siis kogu aja tegid nalju minu ja Davidi kulul. Selliseid pool labaseid nalju...mul vajus karp kohe salaja lahti, aga panin ta kiiresti kinni tagasi. Ja üldse kõik tegid nagu vihjeid, et me peaksime omavahel rääkima ja muudkui itsitasid. Ui, mulle ei meeldi selline asi. Siis pärast kui nad ära hakkasid minema, tuli David mu juurde, tegi põsemusi ja ütles -head aega mu printsess- nagu mida helli no!? :D

Kommentaare ei ole: