Külastusi

Reede, 8.mai

Hommikul läksin Paveliga cruz roja’sse vereanalüüse andma. Ma ei tea mis õnnistus see mul küll on, aga alati kui ma kooli ei lähe ja kesklinnas miskit tegemist on, satun oma õpsiga kokku. Nii ka täna, nägin teda eemalt, vaatas mind veidi imelikult aga ma lihtsalt lehvitasi kiiresti ja kadusin. Järjekord oli ukse taga nii pikk, pidime tükk aega ootama. Lõpuks kui all paberid korda aetud läksin verd andma, ma ei tea mingi viis liitrit verd võeti ja saadeti koju. Tulime siis koju ja kohe sunniti mind sööma sest nad nii usuvad et pean dieeti. Kell viis õhtul läksin Darwiniga tulemustele järgi. Aru ma nendest midagi ei saanud ja arsti ka seal enam ei olnud. Ainus mida aru sain on see et klükoosi tase on liiga madal. Darwin muudkui poputas nii armsalt et mulle täitsa hakkas meeldima :D Kodus papi vaatas tulemusi ja ütles et kõik on korras. Esmaspäeval ikka lähen arsti juurde igaks juhuks.

Kommentaare ei ole: