Külastusi

Neljapäev, 7.mai

Ecuador on ikka võimaluste maa, saab palju selliseid asju proovida mida varem teinud ei ole. Täna näiteks oli nõnna kaunis päev, Anu tegin midagi mida pole kunagi varem oma elus teinud – minestas. Tulin mina koolist, panin kohvimasina käima ja lesisin voodis. Hakkasim siis kohvi võtma minema, aga sinnani ma ei jõudnudki. Pärast ärkasin suure valu peale kapi kõrvalt maast. Nii suure raksuga vist kukkusin parema külje peale nii et ei saanud normaalselt enam istuda ega astudagi. Parema käe sõrmed ja käsi olid täitsa vigased ja sinised. Ilus kogemus see just ei olnud ja elus midagi juurde ei anna, aga no uus asi jälle kirjas :D Mõtlesin siis et mul ehk vererõhk jama, üsna tihti sädemed lendavad silme ees ja lööb pildi mustaks. Läksin Darwini juurde ja läksime cruz roja’sse vererõhku mõõtma. Onu ütles et vererõhk on täiesti normaalne, küsis siis mult igasugu asju ja andis paberid vereanalüüside tegemiseks. Õhul rääkisin mamile mis juhtus. See läks nii ähmi täis ja närvi. Uuris et mis see siis olla võiks ja lõpuks küsis vaikselt et ega ma rase ei ole :D siis tuli veel pikk jutt seksist, et see on normaalne ja seda peab tegema ja noored inimesed ja plaplaaa. See pole mitte esimene kord kui ta minuga sellel teemal räägib ja alati räägib Marenast ja Andreast...nüüd rääkis endast ja papist, seda ma küll ausaltöeldes teada poleks tahtnud...!XD Siis tuli papi ja mami kohe talle ka rääkima suurt uudist. Oh jummel, papi oli ka kohe nii närvis ja...kuna papi on ju jube usklik siis mami kiiresti lisas et Anu on hea tüdruk ja tema meestega tegemist ei tee, et rase küll olla ei saa. Ma lihtsalt tegin armsat nägu ja olin vait :D nad on ju nii vanad, no kujutage nüüd ette et te räägite vanaema ja vanaisaga sellistel teemadel. Ma ei tea, minu jaoks on imelik...vanavaneimaid mul pole, selliseid teemasid nii vanade inimestega ette pole tulnud ja kuidagi väga ebalev tunne oli olla. Igatahes nad enne rahule ei jäänud kui pidin nõusse jääma et homme vereanalüüse tegema minna.

Kommentaare ei ole: