Külastusi

Laupäev, 2.mai

Vickyl täääna sünnniiipäeeeev :)
Nii kõva eit olen, et pesin täna kolm tundi oma riideid – palju riideid oli!!Õhtul toimus Vicky sünna. See oli ühes garaazi moodi kohas. Vickyle meeldis me kink väga, ütles et paneb need kõik trussarid Itaalias oma toas seina peale :D Muusikat tegi sama dj kes Anna sünnalgi oli. Rahvast kogunes sinna igasugust ja üsna palju. Tantsitud sai rohkem kui küll. Vicky õde oli puhta täis, kakerdas seal ämbritäie viinakoksiga ringi..enamus ajast ise seda sealt rüübates. Intriige oli sellel peol paaaalju aga väga väga palju :D:D Huh, ainult need pilgud Sylvie ja Fernando vahel olid juba tapvad. Ega Javier ja Vickygi santad polnud. Oi pergale, sellist seepi ikka eestis ei toimu :D Anna ja Edi said ka lõpuks kokku, ilusal viisil, mitte intriigidega. Lõpuks kui pidu lõppema hakkas ja enamus inimesi koju läinud, ilmus kuskilt välja tort. Nuga sealt ei leidunud, niisiis nüsisid lahked poisid mulle papitükiga peaaegu veerandi tordist..no mul oli kõht ikka väga tühi ka :) Loomulikult ma jagasin seda lahkesti ka teistele. Hakkasime Darwiniga ära minema, ta tahtis mulle jakki selga panna aga mul oli tantsimisest nii palav ja ei tahtnud. Samal ajal oli üks väga jõhker ja paha poiss minu koolist meie kõrval. Ja kui ma ütlesin Darwinile et ma ei taha jakki, aga ta seda mulle ikka üritas selga panna, siis see tüüp lihsalt hakkas mu jakki enda kätte tirima ja vahtis Darwinit sellise näoga et tapab ta kohe ära. Ma tean et see poiss on paha ja kakleb igal peol kellegiga nii et pärast ise poolvigane ja verine on. Ütlesin talle siis et ta sujuvalt eemale tõmbaks ja teades et ka Darwin sellistel juhtudel just kõige rahulikum pole, tirisin teda et ära minna. See tüüp seal ikka tõmbles haledalt, aga siis ta klasivennad jooksid teda sõna otseses mõttes kinni siduma. Me läksime Darwini ja Ediga jalutades koju. Kogu tee rääkis Edi kuidas talle ikka Anna meeldib ja Darwin samal ajal mulises et ega see asi nii ei jää. Mulle hakkas närvidele käima ja ütlesin talle julma reaalsuse, tüüp ei rääkinud kuni järgmise päeva hommikuni minuga ühtegi sõna.

Kommentaare ei ole: