Külastusi

Kolmapäev, 22.aprill

Eriti tüütu oli üle pika aja jälle koolis olla. Mind hakkab juba tõsiselt häirima kuidas üks hästi imelik poiss mind alati vahetundides jälgib/jälitab, siis niimuuseas alati minu kõrval kõnnib ja inglise keeles midagi puristada üritab. Ainuke, millest aru võib saada on:“Hällo, mi naime is..(nimest enam aru ei saa)..What’s jur naime, i luv ju.“ Ja siis üks teine poiss kes alati kuskilt nurga tagant välja kargab, omaarust seksikat pilku teeb(kissitab silmi ja ajab suu „seksikalt“ prunti) ja ütleb OMAARUST mehiselt käheda häälega:“Hi, I luv ju.“ Ja siis veel tosin poisse kes on veidi aremad, liiguvad grupis ja karjuvad niisama läbisegi oma nimesid ja siis muidugi kurikuulsat I LUV JU. Jah ma tean et mul on erinevat värvi silmad ja heledad juuksed, aga ma olen siiski inimene kõigi oma inimõigustega, mitte väikestele kiimas Ecuadori poistele vaatamiseks välja pandud täispuhutav seksnuku. Hõõh, tänan kuulamast.Õhtul käisin Jani juures Cotopaxile minekuks riideid proovimas. Saapad on küll hullud. Hästi suured ja seejuures väga soojad, aga kuidagi imelikult ümarad ja rasked. Kõik minule mõeldud riided on mulle suured :D Muidu joon nüüd ohtralt vett, see pidavat kõrgusega kaasnevaid jamasid ennetama. Täna suutsin kuskil 3 liitrit ära juua, ise seejuures muudkui vannitoa vahet joostes.

2 kommentaari:

elu on lill! ütles ...

L2hed sa uuesti sinna ronima?

Anu Juhken ütles ...

ei ei ei ei. 1000dollari eest ka ei läheks.