Külastusi

Teisipäev, 21.aprill

Kooli küll ei olnud, aga pidime Vickyga ikka koolivormi selga ajama ja väikestesse koolikestesse meie kooli promoma minema. Käidud, tehtud. Pärast ostsime suurema hulga empanadasid ja läksime Darwini juurde. Pidime teda päris pikalt ootama maja ees. Fernandot nägime, hakkasime rääkima. Miskipärast läks jutt sellele et millal Fercho pidudel käimist alustas. Ütles et kui ta 13 oli hakkas ta Darwiniga pidudel käima. Ma siis mõtlesin..mhm Darwin oli siis 17. Fercho krimpsutas nägu ja ütles, et Darwin oli siis ju Ülikoolis juba. Ma siis mõtlesin et no kuidas..sa ju oled 18 ja Darwin 22..neli aastat ju vahe, siis oli ju 17. Fercho purskas naerma ja ütles et Darwin on vähemalt 25. MIDAAAAAAAA????????? Midamidamida, tajuütleskuimekohtusimeeton21janüüdsaisiis22. Fercho ütles et Darwinile meeldib noor olla ja sellepärast ka kõik teavad et ta 22 on. Ma olin nii segaduses ja pettunud. Tüüp valetas mulle kogu selle aja..kõik 7 kuud. Siis tuligi süüalune, ei öelnud talle midagi, mõtlesin magusa osa hiljemaks jätta. Kõigepealt me Vickyga koristasime ja küürisime ta elamist, nagu seapesa. Peagi tuli ka Sylvie, tegime kohvi ja sõime. Siis tegime Darwinile ülipika listi mis ta kõik oma elamisse ostma peab. Kõik läksid ära, jäime kahekesi ja vaatasime telekat. Ma ikka mõtlesin et kuidas ma talt seda küsima peaksin. Sellest et Fernando mulle ütles, ei tohtinud piuksatadagi, muidu ta oleks vaesekese veel vaesemaks tagunud. Siis küsisin lihtsalt et miks ta mulle valetab. Ta muidugi ei saanud aru, ütles et pole mulle midagi valetanud. Käskisin tal mõelda, ütles et ei saa aru et on mulle alati kõik ausalt ära rääkinud. Siis ma küsisin kui vana ta on. Ütles muidugi et 22..ma ütlesin et mulle räägiti muud juttu. Uuris et kes rääkis, ütlesin et mõned tuttavad, ta ei jätnud jonni ja uuris edasi, aga ma ei öelnud midagi. Mis õigusega tema üldse midagi uurib, mina olin see kel oli õigust olla vihane/pettunud. Ja nii ma ka olin. Meil käis ikka pikk jagelemine sellel teemal. Lõpuks tuli välja et ta on üldse 26. Ja miks ta mulle valetas? Kui me kohtusime ja ma küsisin talt kui vana ta on, käskis ta mul arvata. No ma pakkusin 20-21...ega ta ei paista vanem välja ka ja kõik pakuvad talle nii. Siis ta ütleski et on 21, kartis et kui ütleb oma päris vanuse, et siis ma ei taha temaga midagi.. No okei, ta ju ei tundnud mind siis veel. Aga me oleme kõigest rääkinud ja ta teab väga hästi et mul on suhe ka vanemaga olnud. Miks ta siis hiljem ei öelnud? Vastus: kartis mu illusioone purustada. Mis pagana illusioone, mis kuradi jama.? Ta oli siis juba väga kurb ja rääkis nagu peksa saanud koer – vaikselt, teki sees pobisedes. Ütles siis et armastab mind nii väga ja kartis minust ilma jääda. No ma ei tea, kui keegi kellegile sellise totruse pärast korvi annaks, siis ta peaks küll peast päris põrunud olema. Ja kui mina temale sellepärast korvi oleks andnud, siis mul peaks ajude asemel kapsas olema. Aga lihtsalt..7 kuud!! Seitse pikka kuud on ta mulle oma vanust valetanud, kõike vanusega seoses. Tal on isegi vale dokumendid kus ta vanuseks on 22. Kõik kes teda tunnevad teavad et ta on 22, välja arvatud siis nende põhiline grupp C-2. Tema eelmised tüdrukud teavad et ta on 22. Ma mõtlen et kui hästi ta seda kõigi eest varjata oskas...tal oligi nagu uus elulugu välja mõeldud mida kõigile jutustada, aga et see tal siis kunagi päris elulooga segamini ei läinud. Ja kuna neil on Edisoniga 1 aasta vanusevahet, siis Edi ei ole mitte 21 vaid 25. No hurraaa. Lõpuks ajas see kõik mind naerma, nii lollakas vale lihtsalt :D Inimesel on ikka selline ego et jube jube. Palusin tal oma elulugu mulle uuesti jutustada, see kord siis päris vanusega seotult. Jutustas. Elu on tal kirju olnud, igasugu jama juhtunud, suht kurb. Pärast oli ta ise niii kurb omadega, küsis et mis ma tast nüüd arvan, kas ma enam ei usalda teda. Muidugi ma usaldan teda, kasvõi pimesi! Ja mis siin halvasti mõelda, naerma ajab. Nagu Gerda ütles:“Mees tegi sulle laheda nalja.“ XD Aga lihtsalt nii veider on, minu silmis sai ta ühe päevaga 4 aastat vanemaks. Ja täpselt nii kõik tunduski, kõik mis ma temast mõtlesin tegi neli korda 360 kraadise pöörde. Temaga koos olles, teda vaadates tunduski et ta sai 4 aastat vanemaks, kortsud tulid järsku kuidagi eriti nähtavale.. :D Kui Fercho mulle poleks midagi öelnud, olekski Darwin kogu eluks 4 aastat nooremaks jäänud. Siinkohal tänud Ferchole.
Mis asja juures kõige veidram on...räägin mina empsile kõigest sellest ja tema ütleb, et on kogu aja teadnud et Darwin on 25. Mismõttes nagu? :D igatahes kallis pere, kallid sõbrad, sugulased, tuttavad ja mittetuttavad kes te kõik teadsite et ta on 22 või 25 või üldse midagi ei teadnud, nüüd siis teate et tegelikult on 26.

Kes muu mind tänaval peenisega röövima tuleks kui mitte Tema. :D

Kommentaare ei ole: