Külastusi

Teisipäev, 10.märts

Geograafia oli jummala igav. Täna oli lõpuks Santy kohal, mina tegin tublisti trenni, teised ei teinud. Paul on Vicky peale vihane, ütles et Vicky on tema usaldatud asju teistele rääkinud. Üldse ei rääkinud temaga, nii paha oli.. Kirjandus jäi meil ära miskil põhjusel, jäime klassiruumi mina, Paul, Vicky ja Karlita. Mina lugesin raamatut, teised olid arvutites..Vicky siis hakkas Pauliga msnis rääkima et mitte kõva häälega vaidlema hakata. Rääkisid mis nad rääkisid, Paul läks klassist välja ja oli ikka vihane. Vicky oli stressis, asi on hoopis nii et Betoo ajas mingi sita kokku.
Pärast kooli sain Darwiniga kokku, läksime mulle odavate jalanõude paradiisi potaseid otsima. Teate ju küll milline ma olen, ei sobi see ega teine..aga no ausalt seal olid nii koledad kõik tossud. Hiljem liitusid Vicky ja Paul ka, olid rääkinud ja kõik korras. Läksime edasi kesklinna otsingutele. Oooo por dios que me dijo el Paul. Bueno yo ya lo supe antes..por lo menos estaba pensando sobre eso. Y hoy me dijo que es bi-sexual. Yo solamente le estaba mirando con la cara de mas tonta del mundo para algunos minutos. Ehk siis – Paul on bisexual. Jah ta ongi, päriselt. No ma ju pooleldi teadsin juba enne, arvasin..seda oli ju arusaada. Nagu seda veel vähe oleks olnud...sain veel teada, et talle meeldib Beto. Ja see inglise keelne, mitte just armastus luuletus aga sinna kanti, mida ma tal koolis parandasin, on Betole mõeldud. Ja veel igasugu jama Sofiga ja Betoga ja....liiga palju informatsiooni. Emps see lause - Mida vähem sa tead, seda vabam on su hing – on geniaalne! Nüüd ma mõtlen igasugu asju kuidas ta käitub, mida teeb...ta ju isegi lakib sõrmeküüsi (läbipaistva lakiga muidugi). Pero por lo menos tengo un amigo bisexual, como me dijo la Inga :D Vähemalt on mul nüüd üks selline isemoodi sõber. Olime mingis hiinaka poes, ostsin tossud 14 dollari eest, muhahaa. Need olid ka ühed ainukesed millel eksisteeris minu hiiglaslikku numbrit 39. Häbi öelda kohe oma jalanumbrit kui keegi küsib, ma ju tean et sellele järgneb pikaajaline õudust väljendav nägu. Darwin proovis pluuse ja siis Paul ütles – miks tal nii hea keha peab olema!? Ma ütlesin, et varem kui kohtusime, oli parem. Ja siis Paul ütles – jummel, miks mina temaga enne kohtuda ei võinud. Eee appiiiii..mul läks ihu imelikuks, kananahk tuli peale.. ei osanud kohe midagi kosta.

Kommentaare ei ole: