Külastusi

Esmaspäev, 9.märts

Ajaloos oli meil esitlus..kui ma oma jutu ilusti paberi pealt maha loetud sain :D hakkas õps meenutama kuidas ma siia tulin – mitte midagi teades, arusaades. Ja kõik jõudsid järeldusele, et ma olen arengu läbi teinud, vaooo. Õps ültse imelik, kui kooli peal kokku juhtume, siis justkui niimuuseas möödaminnes lihtsalt hõikab kõva häälega „ANU“ ja ei midagi muud. Ah ja need esitlused..kogu aeg on peaaegu igas aines grupitööd, esitlused. Peab tegema suure postri – kirjutama, joonistama, kaunistama ja siis klassi ees esitlema, rääkima, seletama. Või teine võimalus, et peab arvutiga alatihti igasugu esitlusi kokku panema. Tegelikult ju poole kergem kui Eestis, aga vat mulle see süsteem ei istu. No mulle üldse õppimine ei istu :D Santyt täna veel ei olnud, rääkisime Sylvie ja Ruthiega meestest ja maailmast. Igasugu huvitavad jutud olid :P Kitarri ka meil ei toimunud kuna muusika õpetaja puudus ja kitarri õps pidi tundi andma. Kärpisime oma kolme kitarri tundi nädalas kahele..oleme kõik liig vaesed. Kobisime ikka salaja kitarri klassi ja rääkisime seal juttu. Sain Vicky emast nii palju kohutavat teada. Täielik psühho on see eit. Vicky on Itaalias oma klassi parim õpilane, aga ta ema arust teeb ta alati kõike valesti ja on lihtsalt mingi väike, elust mitte midagi teadev loll. Nii ta lihtsalt päevad läbi korrutabki Vickyle kui loll ta on. Üks kõik mida ta teeb, kõik on ema jaoks vale. Õppimisel paneb ka mutt sellise surve peale, et Vicky langes nii stressi et ei saanud enam süüa ega isegi mitte juua midagi. Ta oli haiglas, mingid värgid topiti talle kurku, et ikka elama jääks ja süüa saaks..siis läks ka ema haiglasse talle põhimõtteliselt ütlema kui loll ta on. Nüüd jõuludel käis ta ema siin, mitte miski talle ei sobinud, kõik peaks ikka nii ja naa olema..ja muidugi oli Vicky jälle loll mis loll. Isa on rahulik tüüp, aga ema arust samuti täiesti loll.
Kirjanduse õpetajaga hakkasime reisimisest rääkima. Ta jutustas kuidas me odavalt kogu Ecuadori tundma saaksime. Ta ise oli niimoodi reisinud. On mingi agentuur, kus saab era auto koos giidiga. Viis päeva sõidate ringi ja uurite maad..viis päeva on 100dollarit. Ja kui neljakesi minna, siis ju 25 dollarit. Mis on üliodav! Ja see on turvaline. Mõtleme nüüd kuhu kanti minna ja millal minna.Pärast kooli sain Darwini ja Vickyga kokku. Käisime hiinakas söömas, ma ei suutnud veerandit chaula fanigi ära süüa, sõin kodus enne liiga palju komme :D Käisime korteris, jälitasime õues Fernandot oma exiga. Mul sai hing nii täis, oleks peaaegu välja karanud ja talle kallale läinud. Mida kuradit ta Sylviega jamab kui ise laseb ikka exiga ringi. Alles oli nii äksi täis ja karjus exile näkku et ei taha tast enam midagi teada ja kustutagu see ta number telefonist üldse ära. Ei usu mina tema muutumisse, mängur jääb mänguriks/ lits jääb litsiks. Käisime mo kodu lähedal mängupargis õhtul. Seal oli selline tarzaniköie põhimõttega asi, ainult et said nagu peaaegu kiigu peale istuda. Ma läksin sellega nii suure hooga, et lõpus kui see vastu kummi põrkas siis ma lihtsalt leeendasin kiigult suure kaarega kaugele maha. Teised naersid, mina ka.

Kommentaare ei ole: