Külastusi

Pühapäev, 29.märts

Hommikul mami äratas mind natuke hilja üles. Toimetasin kiiresti ja läksin Darwini juurde lootuses oma telefon kätte saada. Ta kas ei kuulnud mu kopsimist või oli kuhugi läinud. Läksin siis Vicky juurde, aga nad olid juba veidi aega tagasi ära läinud. Ei vedanud. Olin kurb, jalutasin Ficoalt kesklinna, rohkem ei jõudnud ja võtsin takso :D läksin uuele katsele Darwini juurde. Seekord tegi ukse lahti. Polnud enne midagi kuulnud. Javier oli ka seal, tal oli pirakas pohmakas. Helistasin Vickyle, ainult Sylvie oli temaga läinud..mul kadus siis kurbus ka peaaegu ära :D mõtlesin et ma üksi jään kaunist Chimborazost ilma. Käisime mustal turul siin teisel tänaval. See on see kus müüakse varastatud asju ja niisama igast kola. Tõesti igast kola! Ka kõige vanemad ja koledamad kingad viiakse 1 dollari eest müüki. Nii kui sul kodus midagi leidub, mida sa ise enam ei taha, ükskõik mis see ka ei oleks, võid selle seal turul maha parseldada. Isegi oma poolikud küünlad võid seal maha müüa. Leidsin sealt samasuguse telefoni nagu mu nunnu olid, aga see minu oma polnud – liugnupp oli alles – maksis 200 dollarit. Muidugi saaks hinna alla kaubelda. Ükskõik mis hind sulle kusagil öeldakse(välja arvatud päris firmapoes või lihtsalt kallimates poodides)saad selle veidi alla kaubelda, kui oskad. Ei ole küll mingi rikkur, aga ma lihtsalt ei kannata seda kauplemist ja ei suuda seda teha. Aga selleks on mul Anna ja muud toredad sõbrad, kes lausa naudivad selle tegemist. Isegi kui on aru saada et odavamaks enam ei saa, jätkavad nemad vaidlemist. Justkui kartes, et ju meilt gringadelt ikka mõni centavo kallimalt võetakse. Ma ei tea, ma esiteks tunnen kaasa neile vaestele, kes kasvõi kümmet centavot meilt röövida püüavad, ju neil on siis selleks põhjus. Selle turu lõpus on uue mööbli müük. Mis ma seal leidsin ja avastasin: täiesti ilus voodi koos hea madratsiga maksab kuskil 130 dollarit, söögilaud koos kuue tooliga umbes 180 dollarit, normaalne diivanikomplekt 350 dollarit, väga heast puust baarikapp 150 dollarit. Saab isegi odavamalt mööblit, mis esmapilgul paistavad täiesti ilusad, aga lähemal uurimisel näeb palju vigu mis hakkavad häirima.
Täna oli jalka Ecuador – Brasiilia, toimus siin Quitos. Vaatasime Darwini juures kuttidega. Jalka on siin ülitähtis!! Jalka on elu!! Jalka on püha. Sellel päeval kui Ecuador mängib, panevad kõik inimesed oma kaunis kollased jalkasärgid selga ja kogu linn on kirevkollane. Inimesed on megaemotsionaalsed. Mängu kestes karjuvad ja nutavad kohutavalt. Kui Ecuador värava sai hakkasid kõik üksteist kallistama ja peksma, tubades ringi jooksma, karjuma, voodis hüppama – ja lõhkusid voodi ära. Aga seda ei pannudki keegi tähele, vaid jätkasid pisar silmis ja käed võidurõõmsalt väljasirutatult mängu jälgimist. Mäng jäi viiki. Kolmapäeval mängib Ecuador Paraguayga.

Kommentaare ei ole: