Külastusi

Laupäev, 28.märts

Läksime tüdrukutega Pelileosse, Vicky õde sõitis. Enne käisime Monderost läbi. Ma ostsin kuulsad Ecuadori triibupüksid kuue dollari eest :) roosad ostsin. Nägime seal põlvedeni pikkade juustega meest. Juuksed olid tal muidu hästi mustad ja kuna nad niiii pikad tal olid...siis paratamatult tulid mul igasugu rõvedad mõtted pähe, miks nad nii räpased olid. Hjuuu. Edasi läksime Pelileo teksadeparadiisi. Vicky ostis kolm paari teksasid. Mina avastasin kurbusega, et mu uueks püksinumbriks on 10. Kaheksa saab ka jalga venitatud, aga siis pressib sanga välja :D no tegelikult ma teadsin seda juba enne. Kaua me seal ei olnud, kõigil oli uni. Tagasi Ambatosse ja Malli sööma. Fernando ja Javier tulid ka sinna. Hiljem läksin Darwini juurde, jäin pahaaimamatult magama. Ajasin end ikka vägisi üles ja läkisn koju ära. Avastasin et olin oma telefoni Darwini juurde jätnud, aga mul oli vaja ju Vickyle homse Chimborazo asja suhtes helistada. Läksin uuesti Darwini juurde, aga ta oli ära läinud. Läksin Lissette juurde lootuses, et tal on Darwini number..aga ei olnud enam. Jän seal Sylvia, Arlette ja Lissettega rääkima. Niii lõbus oli! Polegi vist kunagi varem nii lõbus olnud nendega. Ma tegin oma totakaid nalju ja nad lihtsalt irnusid kõik kogu aeg.

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

Anuuu :D tahad ma hämmastan sind:D mu uute pükste peal on kirjas US 4 :D:D:D:D ise ka ei suut uskuda:P Anni olen siis:D

Anu Juhken ütles ...

Ooooooooooo Ooooooooooooo Ooooooooooooooooooooo näed kui hämmastunud ma olen :D :D