Külastusi

Ärevus

Täna on 24.aprill , aga ma ikka pean siia pikkamööda tagantjärgi kõik ära kirjutama...vastasel juhul hakkab südametunnistus piinama mind :D
Lihtsalt mõtlesin teile öelda, et homme öösel (25.aprill) kell üks (teie kella järgi siis pühapäeva hommikul kell 9) hakkan ma Cotopaxi otsa ronima :P
Nüüd joon veel ohtralt teed ja söön suurest ärevusest paki Oreosid ära, siis aga ruttu magama.

Hoidke mulle siis pöialt :)

7 kommentaari:

Unknown ütles ...

Hoiame sulle pöidlaid tupsurullukene:)

Terje ütles ...

Loodan, et Sa ära ei külmu!
*Oreo on pöhiline siiski.. :D:D*
Que disfrutas! ;)

Anu Juhken ütles ...

Cotopaxi vana mühakas, it kiched my ass !

Unknown ütles ...

pole midagi,teed trenni ja ronid uuesti ;)

Anu Juhken ütles ...

Emme kallis, asi ei olnud füüsilises vormis. Lihtsalt mulle kõrgused ja füüsiline pingutus koos ei sobi..sinna ei saa midagi parata :P aga uuesti tahaks ikkagi minna :D

elu on lill! ütles ...

kirjuta siis täpsemalt kuidas oli ja mis värki särki!!! ootame..

Anu Juhken ütles ...

niiiii laisk olen, ei suuda end kätte võtta et kõike tagantjärgi kirjutada...