Külastusi

Pühapäev, 8.märts

Internacional Womens Day :)
Hommikul vara helistas musu ja hakkas midagi telefonist ja inglise keelest ajama..ma sujuvalt jutustsin eesti keeles vastu ja panin telefoni padja alla :D Koristasin ja pesin veidi oma riideid – Emps, kuulsid jah?! Lugesid!? Ma pesin ISE käsitsi oma riideid :D seda ka ainult sellepärast, et koolivorm vajas pesemist ja siis pesin muid riideid ka. Vesi oli niiii külm ja seep ei tahtnud kuidagi välja loputatud saada.
Kui kõik Josed vaatama läksid, läksin mina Malli koogi asju ostma. Oi kuidas tahaks kohupiima kooki, kräsupead või küpsisetorti..aga näedsa, pole ju hapukoort ega kohupiima siin. Eks peab siis jälle ananassi koogiga leppima...pole just eriti suurt sorti kokk ka, et siin sadat sorti kooke teha :D saatke mulle retsepte palun! Kui tainas valmis oli, hakkasin siis ahju uurima..esiteks vaatasin ahjuplaati, sellega pole vist väääga kaua midagi tehtud, nii niii must oli. Küürisin ja kraapisin puhtaks. Tükk aega leiutasin oma loogika järgi, et kuidas ahi tööle panna, ei õnnestunud. Küsisin siis Christinalt, ta ütles et see ahi ei töötagi. Pavel raip valetas mulle :D panin Christina juurde küpsema. Poole tunni pärast, kui kook valmis oleks pidanud olema, nägi see välja peaaegu nagu alguses. Siin pidavatki kõik koogid alles tunniga valmis saama..ma räägin, ahjud siin imelikud. Ei tulnud hea, panin vist liiga vähe küpsetuspulbrit, imelikult õhuke. Pole hullu, minu pere arvates kes kunagi midagi ei küpseta, oli see muy rico. Eks teine kord teeb paremini.
Ma nüüd enam ei mäletagi, aga kuskil kaks nädalat juba pole meil sooja vett olnud. Pole enam erilist tahtmist end külma veega ka pesta. Soojendasid siis vett ja jamasin suurte kaussidega..tulid kohe meelde ajad kui kunagi vahel miskipärast sooja vett ei olnud ja siis emme vett keetis ja lapsi kasida kanseldas. Küll sai nalja kausis varbaid pestes...Alar ei tahtnud püsti tõusta, emme teda siis sikutas, aga Jänks poiss laisk vana ei viitsinud isegi jalgu üles tõsta ja kõiiiik kausitäis vett läks vannitupa ja koritori ümber. D: Igatahes puhtaks sain end, juuksed tunduvad kohe palju blondimad.(I) Tegin kohvi, olen voodis pikali, söön küpsist frutimora moosiga ja kuidagi nii veidralt hea tuju on. Alati kui mina kellegagi mõnusalt msnis räägin, otsustab Pavel neti välja lülitada..nojah, head ööd :)

Kommentaare ei ole: