Külastusi

Reede, 23.jaanuar

Mu õps üllatas mind nii vahva uudisega, ma pean ajaloos kõik kodutööd ja õpiku aasta algusest saadik järgi tegema, nii vahva. Keegi jõukas midagi ei teinud, ma siis alustasin oma hiiglama tööga. Õpetasin veel Santiagole eesti keelt. Kitarris oli täna sitt päev, kohe kuidagi ei tahtnud tulla mängimine. Enne keka tundi hakkas Paúl jälle armastusest jahuma. Küsisin..ütles et hiljem ütleb mulle, pole hetkel psüühiliselt valmis. Ma nüüd mõtlen, et...äkki ta ongi gey?! Hmhmm. Kekas ma kaasa ei teinud kõhuvalu pärast, jätkasin hiiglasliku ajaloo töö tegemist. Kui tunnid lõppesid, toimus õues draama. Kahe minu klassi tsiki ema ja isa kaklesid õues..ladina-ameerika. Kell neli pidime kesklinnas kohvikus kokku saama vahetusõpilastega. Läksin siis Cevallose pargi juurde, aga mul polnud millegagi taksojuhile maksta, pidin Anna üles otsima. Tegime tiiru peale pargile aga ei midagi..helistasin Annale, ta hoopis Montalvo pargi juures. Ei olnud ju natuke häbi olla..taksojuht mõtles kindlasti et loll gringa:D miskipärast oli meid kohale tulnud väga vähe – Anna, Ruthie, Sylvie, Daniela, Marek, Peter, Leah. Alustasime mänguga, ma olin grupis Anna, Dani ja Peteriga.

Ülesanded sellised:
1. Take a photo of all your group members playing 3 different instruments (the more exotic the instrument, the better you will score).
2. Get a party invitation from an ecuadorian.
3. Learn 3 new words in Quechua (guagua, ñaño, achachai etc. are not accepted).
4. Sell something to an Ecuadorian on the street.
5. Take a photo with someone’s baby or child.
6. Take a video while convincing a taxi driver to make 2 circles around Parque Cevallos (without telling him your plan or that you are joking) and then get out at the same place you entered (the best act for ‘un gringa tonta’ will score highest).
7. Buy your own banana and have one of those people who prepare them on the street fry it for you.
8. Go to the post office and try to send a letter for Santa Claus with just the word ‘Papá Noel’ on it, for free.
9. Take a picture with 3 different kids from 3 different schools, who are wearing their uniforms.
10. Go to a store and ask for an expired food/drink for free. If they don’t give it to you, take a picture of the date, the salesperson and the logo of the store.
11. Ask one of the shoe cleaners if you can clean THEIR shoes.
12. Go to a restaurant that sells cuy and ask anybody who works there, if they have seen your pet cuy which ran away.
13. Grab a male Ecuadorian’s ass ‘by accident.’
14. Go to a cloth shop and have each group member dress up nerdy, hippie, Elvis, clown, ninja, geisha, indigena etc.
15. Walk on a busy road holding a sign which says “Abrazos! Solo 5 centavos.”(Kallistused! Ainult 5 centavot)

Nalja sai kõvasti:D Peter pidi üsna varakult ära minema, jäime meie kolm totut. Muide LEELO quechua keeles tähenab rumal, tobu, idioot xD siinkohal tervitan emmet:D BOBO tähendab sama. See taksoga kaks tiiru ümber pargi oli ikka paganama naljakas..närviliselt niheledes, välja vahtides ja taksojuhti juhatades – vamos a la izquierda...mmm a la izquierda..uy no me recuerdo, pero creo que es al la izquierda..! Kingaviksija oli ka suht üllatunud – nagu mida kuradit, mingi loll gringa tahab mu jalanõusid puhastada :D ja merisiga, tsiiiiisus millise draama Daniela restoranis tekitas ja kuidas kõik ta välja naersid XD samasuguse naerupahvaku osaliseks saime postkontoris, aga kirja panime igatahes teele(pidime siiski 1,50$ maksma). Ecuadorlase pepsi krabasin mina, muhahaa. Meie grupp jõudis varem valmis, aga teisel grupil olid paremad pildid ja videod. Ma ei suuda, see oli ikka nii lahe :D kordame.

Kommentaare ei ole: