Külastusi

Laupäev, 24.jaanuar

Sandra tuli meile külla:) Läksin päeval Darwini, Edi ja Javieriga shoppama. Siinjuures peaks mainima, et ma pole kunagi varem poistega shoppamas käinud..ei nalja sai kõvasti :D Müüja oli nii agar, näitas mulle vähemalt 30 erinevat teksamudelit ja poisid olid agarad õigeid välja valima. Ma vältisin ilma taskuteta mudeleid, aga nende arust toob see just mu „kauni pepu“(??ooh mulle meeldib et ma siin nii kaunis olen xD)välja. Ostsin ühed nunnud ära :P Hiljem liitusid Anna ja Sandra ka. Läksime odavate jalanõude ja riiete paradiisi. Leidsin nii armsad tossud, aga polnud minu suurust(see mulle ei meeldi et mu jalg siin hiiglane on):D Otsisin kollast pluusi, leidsin ja mu vahvad sõbrad kauplesid hinna alla. Eddisson muidugi „armus“ Annasse ära ja Javier tüütas Sandrat. Käisime hiinakas söömas, arutasime plikadega kuidagi pool salaja mis õhtul teeme. Plaan oli ju Bañosesse minna, pidin seal Ericuga kokku saama. Aga täna hommikul helistab mulle Darwin ja ütleb, et täna õhtul lähme Bañosesse. Oh sa vana kann :D siis oli jama käes. Ütlesin talle, et meil plikedage plaanid tehtud ja jääme ööseks Anna juurde. Aga väike kartus oli ikka, et äkki ta sõbrad näevad meid ja siis jama. Keerutasin ja keerutasin, ütles siis et nad jäävad Ambatosse peole. AGA veel kahtluseid, tal ju Bañoses ka sõpru..shit:DD Läksime koju, mõtlesime mõtlesime mõtlesime. Küsisin Ericult kas ta läheb..ütles et kui ma lähen..ma siis ütlesin et ma ei saa minna ja vsjo mure murtud :D väike kõne Darwinile ja kell üheksa bussi peale. Tote lõi ka kampa, teised ei viitsinud nii hilja bussiga kõõluda. Viisime asjad hotelli, tegime end ilusateks ja tantsima. Niiii paganama tore on Baños õhtuti: nii soe, nii palju pidusid, nii palju rahvast, niiii palju turiste, nii palju blonde kes möödaminnes üksteisele sõbralikult naeratavad, oeh :P Läksime hästi huvitavasse diskoteeki..kõigepealt oli tavaline tanstsusaal, aga taga aed oli nii vahva – aia keskel oli lõke ja pingid ümber selle, mõned lauad ja baarike, puud :)) vanad jalgrattad olid postide külge pandud, antiikne trükkimismasin oli ja selliseid väiksed vahvaid vidinaid. Sandra jõi põlevat jooki, mul oli valus vaadata. Seal oli eriti palju gringasid, peagi mõistsin ka põhjust – seal lastakse enamasti elektroonilist mussi. Uii KUI ilusat poissi ma seal nägin..mõnus tõmmu, üliilusate näojoontega, ilusa kehaga, helesiniste silmadega ja eriti ahvatlevate huultega..ei suutnud oma silmi uskuda:D apppiii appi vaatasime meie et mingi eriti ulmepikk tsikk on, käi metsa see oli transa! Jõhkra tumelilla minikleidiga ja vapsjee kõrgete kontsadega, mitme meetrine meigi kiht peal, üritas malbe miisu nägu teha, aga välja kukkus eriti feik transanägu. Nillis muudkui Darwinit, tegin talle jõhkrat bitchinägu siis kadus minema. Käisime teises diskoteegis ka, vahepeal ostsime energiavarumiseks šhoksi ja jälle hea olla. Või no meil plikadega oli hea olla, Darwin oli poolsurnud, ta polnud kaks päeva maganud ja Tottele lihtsalt bussiga sõitmine ei istu. Annal oli see õhtu eriti palju lööki! Kuskil nelja paiku läksime tagasi hotelli. Totte ja Darwin ka veidi olesklesid seal enne bussi peale minekut. Polnud küll nüüd aastapidu, aga pole siin varem nii hilise kella ajani pidutsenudki, niisiis saavutus omaette.

Kommentaare ei ole: