Külastusi

Esmaspäev. 19.jaanuar

MALDITO BUSERO jälle ei tulnud hommikul, pidin takso võtma. Täna proovisin esimest korda jooksulinti, täitsa mõnus masin. Kuigi pärast jooksmist olid jalad nii surnud ja reielihased ei tahtnud enam kuidagi mind raskuste üles punnimisel aidata. Aga Santiago ikka utsitas tagant ja sain kõik peaaegu ilusti tehtud. Uurisime täna tatokaid mis ma neljapäeval netist otsinud olin. Leidsime mõned mis kõigile enamvähem meeldivad, nüüd vaja otsida üks turvaline paik kuhu end ära märgistama minna :P Kitarris on õps mind abiõpetaja rolli määranud..natuke uhke ju:D Täna ma eriti kitarris olla ei saanudki kuna pidime uuesti nafta presentatsiooni esitlema. Täpselt nagu reedel nii ka täna kui mina lugema hakkasin jäi terve ruum vaikseks ja kõiiik jälgisid mu huulte liikumist, mispeale mina muidugi veidi punastusin ja teenisin ära suure aplausi..mida kellegi teise grupp kahjuks nautida ei saanud. Paúl ja Santi olid kohe uhked mu üle:D
Pärast kooli läksin Paúli juurde. Pidime Vickyle külla minema, aga Andres(Pauli sõber, laulja) tahtis, et me temaga kaasa kontserdi asju ajama läheksime. Läksime siis kuskile tähtsasse majja, nad muudkui seletasid et ma pean mingi asjapulgaga flirtima, siis saab ehk odavamalt:D õnneks ma seda siiski tegema ei pidanud! Asjad aetud läksime kultuurimajja kohvi jooma, kaks meha tulid ka veel kontserdi hindadest rääkima. Üks oli päris kena musklis ja pruuuun, piilus mind muudkui silmanurgast, näselesin oma tooli peal ja piilusin vastu:D Läksime Andrese ema töökohta. Ta ema on libablond, aga üsna hästi välja kukkunud libablond. Andres ajas oma plaadiasju, Paúl tegi mulle mingisugu veidraid psüholoogia teste. Ja APPIIIII mis Paúl mulle rääkis - üks tsikk Yadira me klassist on rase, tüüp on 17 ja pole juba eelmise veerandi lõpust saadik koolis käinud. Kaks tsikki Valeria ja Stefani on juba aborti teinud. Ricardo saab isaks, ta prutal on viies kuu. Jah, see sama vinguva pardi häälega lapsik Ricardo. Roberto tegi oma pruudi parima sõbranna peaaegu rasedaks..ses suhtes peaaegu, et nüüd sai teada et ikka ei ole rase. No see pole enam uudis, et Angelical pooleteist aastane laps on. Ja peale kõige selle on mu klassis viis päris tõsist litsi, kes raha pärast vanameestega väljas käivad. Ecuadooor!!! Siiiis tuli Paúlile eriti veider mõte mind „reina de barrio’ks“ teha. See siis nagu linnaosa kuninganna (see sõna kuninganna kõlab eriti vanamoeliselt ja imelikult, reina on palju parem)..siin on igal linnaosal oma reina. Ja ma tõesti ei tea mis Paúlile pähe lõi, aga lolliks läks. Tiris mu siis oma tuttava õmbleja juurde. See tädi oli ka libablond, ohhetas ja ahhetas mind nähes – Que linda! Que hermosa! Que bonito cuerpo!??!! Jaaah. Ma oletasin et seal sellised...sellised tavalised pidulikud kleidid siis. Aga oh juuda sitt! Nagu pulmakleidid, ülevalt nagu korsett tõmbab su ilusti peenikeseks ja pushib tissid üles ning alt tuhande sitsisatsi või mis iganes see ka ei oleks kihiga üüüliiiii suuuuuuur ja laaaiiii.:O ma lihtsalt vaatasingi selles ruumis :O:O:O:O:O näoga ringi! Neid kleite oli nii palju!! Siis see tädi hakkas vaatama, et mis mulle sobiks, kuskil viis kleiti suris välja. Paúl aeti ruumist välja, mind kooriti paljaks, pandi peeglitest ümbritsetud ümmarguse(platvormi) kõrgema asja peale seisma, topiti eriti kõrged kontsakad jalga ja kaks tädi hakkasid mu ümber askeldama ja mulle kleitie selga proovima. Oooh miks mul küll digikat kaasas polnud, miks miks miks?? Ma olin nii kaunis :)) Tahaks kohe pulma selle peale, hah mentira! :D Lõbus oli, ilus oli, aga otsa sai. Selle kleidi tegemine maksaks kuskil 400$ ja see on sõbrahind. Läksime Paúli juurde, sõime ja helistasime raadiosse et uurida kas homme kool toimub. Nimelt hakkavad indigenad homme streikima ja võibolt kooli njetu. Raadiost öeldi – oodake uudiseid. Ootasime, Paúl otsis Aire (eesti tüdruk, kes tema juures elas) sõnaraamatust eesti keeles sõnu ja ÜRITAS neid hääldada, ma pidin arvama mis see hispaania keeles on. Ta kohe üldse ei osanud hääldada, nii et ma pigem mõistatasin mis sõna see selline on:D Uudised meile midagi tarka ei öelnud, USA uut presidenti Obamat aga nägime igas profiilis. Ma usun, et tast tuleb hea president:P Täna oli tore taksojuht. Kool ikkagi toimub homme.

Kommentaare ei ole: