Külastusi

12.jaanuar – 18.jaanuar

Suudate te uskuda – mu lihased olid ikka veel valusad. Santiago naeris me üle ja saime aga uuesti tampi. Tegime kõik koos kõhulihaste harjutusi ja pidime siis ükshaaval mingis keeles 30ni lugema. Proovisin vene keeles ka lugeda..seitsmeni tuli, siis musk auk. Odin, dva, tri, tsetõre, piat, šest, sem... Nii heal tasemel on minu russio. Samasugust tampi saime ka teisipäeval. Kolmapäeval õpetas Santiago meile tantse ja raskemaid keerutusi, nalja sai! Hiljem rääkisime kõik oma maadest, söögist, kultuurist..võrdlesime ecuadoriga. Ma loomulikult kogu aeg naersin hambad laiali ja tegin oma poolnilbeid nalju, Santi juba mõnitab mind:D Reedel kooli ei olnud. Neljapäeva öösel jäi Anu haigeks. Vajusin kuskil üheteistpaiku raamatut lugedes magama, Pavel käis vahepeal üles ajamas, aga ma pläägutasin talle lihtsalt irvitades midagi eesti keeles vastu XD Ärkasin siis kahe paiku üles ja läksin ilusti magama. Aaaga mind rabas kohutav kõhuvalu! Kohutavaimast kohutavam. Üldse magada ei saanud, hoidsin kätega kõhtu kinni(lootes ma ei tea mida), keerutasin voodis edasi-tagasi ja nutsin. Nii pool surma tunne oli no. Valuvaigistit võtta ei saanud kuna mitte tilkagi vett ei olnud..nagu alati minu kodus kaob vesi just kõige ebasobilikumal ajal ära. Paari tunni pärast tuli veidike vett, sain tableti ära võtta. Magama jäin enne kuut hommikul. Reedel oli ikka nii paha olla, päev läbi olin voodis sooja teki all, vahtisin telkut ja olin netis..ajee kui huvitav. Mami tõi apteegist mõne rohu ka mulle. Muide täna hommikul oli Vickyl ninaoperatsioon! Loodetavasti saab uue armsa ninnu :) Laupäeval oli juba parem olla. Õhtul tahtsime Anna, Ruthie, Sylvie ja Danielaga välja minna. Aaaga otseloomulikult ei olnud Anul juba NELI päeva kodus vett olnud, ei saanud end pesta ja kuidas ma siis ikka haisvana välja lähen. Olin niiii tige!!!! Kujutage ette et teil pole kodus vett ja ei saa sellepärast välja minna..haiglaslikult nõme ju. Läksin ostsin pizza ja tahtsin endale filmi õhtut teha. AGA siis järsku otsustas mu arvuti lolliks minna ja plaate enam mitte mängida. Toreee! Olin tige tikker ja hakkasin siis telekat vaatama. Kunagi tuli Pavel koju, tegi mu arvuti korda ja hakkasin „La casa de las conejitas“ (House bunny) vaatama. Sõin terve pizza üksi ära.
Pühapäeval oli Arlethi sünnipäev. Tegime talle üllatuspeo. Meie Lissettega toppisime komme, küpsiseid ja muud head piñatadesse. Ma sain end lõpuks vahepeal puhtaks pesta :D kell kolm tulid külalised. Naabrite aeda pandi hiiglaslik Käsna Kalle batuut üles..sünnipäeval oli eriti imelik „toit“. Palju popcorni, tarretist, igasugu küpsiseid, komme, vahvlit, tort ka muidugi..aga midagi nagu tõelist sünnipäeva toitu ju polnudki 8).

2 kommentaari:

Inga ütles ...

mul oli ainult neljani meeles, ole uhke enda üle :D:D

Anu Juhken ütles ...

muhahaha :D:D:D odin, dva, tri, tsetõre, piat, šest, sem, vosem, deviat, deciat, odinnadsat, dvanadsat......dvadsat :D