Külastusi

Viernes, 26 de diciembre

Kaks ja pool tundi magamist ning mu ukse taga kobistas Marena – lähme sööma. Ookei, ajasin kähku riided selga ja läksime lähedal asuvasse restorani. Iiiisssand kui vastik see Marena meha on, ma ei salli teda kohe mitte kuidagi. Pärast söömist uuesti hotelli, rääkisime mingi asjapulgaga ja see ütles et üks öö on 40$ aaaahh? Mu pere on alati selles hotellis olnud kui rannas käivad, saime 30 peale. Ma ei saa aru kus olid Marena ajud, kas ma paistan nii rikas välja või? Tal muidugi hea kui meha maksab. Ise muudkui rääkis, et hea hotell ja odav..mhmhh. Läksime siis randa. Vat see on õige rand – ranna äär täis armsaid puust ja õlgkatusega paarikesi, kuskil seitsme meetrise vahega tuleb piiiiiiiik rodu päikesevarjusid - need kandilised nagu telgid ilma seinteta..ma ei oska end hästi väljendada, andeksi:D üsna väga tumedanahalised onukesed müüvad kookosepiima, müüakse igasugu puuvilju, tumedanahalised enamasti paksud naised teevad patsikesi ja punuvad mingit nööri juustesse:D pooled inimesed naudivad laineid riietega, teine pool ikka ujukatega. Esmeraldas on provints, kus umbes 70% elanikest on tumedanahalised..seega taaskord tumedanahalised vastikult flirtivad noored mehed käivad banaani või ma-ei-mäleta-kuidas-seda-nimetatakse asja sõitu pakkumas või reisikesi saartele. Keegi ei maga kuskil saunalina peal, nad püherdavad niisama liiva sees. Justnimelt püherdavad, märja liiva sees riietega. Ooh ja taamal paistavad mäed :) ja ranna ääres kõrguvad rikaste hotellid. Istusin ja imetlesin, Marena ja ta peiks ka istusid ja imetlesid Marena jalakarvu, ma siiski loodust! Käisin sulistasin vees ja jalutasin mööda randa. Pärast istusin uuesti üksinda ja kaks rõvedat meest tulid tüütama, siis oli mul küll hea meel kui Marena ja ta peiks tagasi tulid :D üks rõvedik jäi miskipärast mu kõrvale magama. Päikest polnud, veidi jahe oli. Läksime tagasi hotelli, ujusin kaks tundi basseinis ja pärast magasin tükk aega oma saja aastast und võrkkiiges. Pesema, sööma, siis tahtis Marena juuksurisse minna. Ta ütles mulle, et see juuksur on transa, et mehest naiseks. Läksime sinna ja no ma pidin pikali kukkuma, ta oli ikka tõeline kolentin! Ma ei suuda kirjeldadagi. Juuksed sai lõigatud 2 dollari eest. Lõpuks kuskil nelja paiku jõudsid Anna ja ta pere ka randa, nad oli kõrval rannas Tosupas. Aa seal olid ju nii vahvad taksod: motikale on ette või taha istumiseks pink pandud ja katus ka peal. Läksin sellise taksoga Tosupasse, tuul sasis mu juuksed imelikult taha kõvaks tükiks, vahepeal oli mõnest künkast üle sõites pepsil veits valus, aga muidu on need taksod lahedad:D Sain Annaga kokku ja läksime nende hotelli, ilus suur, toad ka ilusamad ja maksab 15$ öö. Olime niisama ja rääkisime, elekter läks järsku ära kogu linnas, kahtlaselt hirmus hakkas. Läksime hotelli ja panime ukse lukku :D sest teada värk on, et kui elekter ära läheb, siis jookse oma elu eest! Ootasime tund ja pool, ikka elektrit ei tulnud, Anna ema, isa ja õde tulid ka kuskilt tagasi. Siis läksime kõik koos selle megataksoga Atacamesesse ja ma läksin hotelli. Marenat polnud, ma üksi kuskile minna ei julgenud ja helistamiseks saldot ka polnud. Tahtsin raamatut lugeda, aga esimese lehe juures jäin magama. Vahepeal ärkasin Anna sõnumite peale üles. Kirjutas et ta on perega ranna ääres baaris, ta ema ja isa(kes siiani meie arusaamist mööda joomist ei salli) olid agaralt vodkat tarbinud ja inglise keeles rääkima hakanud xD

Kommentaare ei ole: