Külastusi

Jueves, 25 de diciembre

Hommikul kaheksast ärkasime, mina ärkasin kuskil pool tundi kuni jänks mulle nina ette pissis :) Marena helistas, ma juba kartsin et nad ei ole mu sõnumeid kätte saanud ja on avastanud et mind pole kodus ning paanika. Aga ei, hoopis uuris kas ma randa tahan minna? Mõtlesin, et kas ma ikka kuulsin õigesti – RANDA? Si si si si siiiiiiiii!!! ...Marena ja ta poigaga...öööääk. Ütles, et kutsuksin Anna ka kaasa, aga ta pidi Latacungasse minema perega, siis ütles et kutsu Darwin. Ma pidin imestusest pikali kukkuma:D läksin taksit võtma, poole tee peal hakkasid täiesti suvalised naine ja mees meiega rääkima. Uurisid kust pärit oleme, miks siin oleme...ja kutsusid külla, veider. Läksin koju, nii õhitan täis et kohe kohe lähme randa..aga hoopis õhtul 9.45 bussiga läheme :D Veidi tegin tuba korda, siis läksin Darwini juurde. Ta ei saa randa tulla, kurb. Aga see-eest Anna saatis sõnumi, et ta vanemad said mu peale kadedaks ja nad lähevad ka homme hommikul :D Läksime siis autuga sõitma, vana antiik autuga, ilma katuseta ja puha..veider mu arust veits:D korjasime sõbrad ka peale, lõpuks olime kaheksakesi – Eddison, Creis, Fernando, Totte, Shrek, Javier, Darwin ja mina. Läksime mägedesse tuuritama, selleks olid mul ilmselgelt liiga õhukesed riided, Creisiga kahekesi lõdisesime. Kui nad alguses mu nime ei osanud hääldada ja ütlesid – Onu – siis ma seletasin, mis see eesti keeles on ja nüüd muud ei olegi kui Onu kuule...nii nunnud sõbrad mul :) igasugu huvitavaid kohti nägin, aga digikat polnud kaasas. Kuskil oli suur aed kus kasvasid pirnid ja ploomid, poisid läksid neid suure seljakotiga pätsama. Järsku tulid omanikud, poisid hakkasid põgenema ja need jooksid järgi, me sõitsime autoga eest ära:D lõpp hea, kõik hea..pirnid ja ploomid olid hääd. Kutid tegid õlle seest korgi kättesaamis võistlust. Nökerdasid korgi kokki, toppisid pudelisse, loksutasid õlle vahtu ja siis pidi nii kaua jooma kuni korgi kätte saab, aga pudelist ei tohtinud õlle välja pursata ja ma ei saanudki aru mis reeglid ja point seal õigemini oli:D igatahes läks õllesõiaks, kõik olid märjad ja haisesid. Läksin koju, magasin oma saja aastast und. Õhtul tahtsin Malli pilte ilmutama minna. Jõudsin kohale, imelikult pime oli Mall, ainult teine korrus oli avatud..tuuubli Anu, jõulud ju, dumb! Tagasi koju ja pakkima. Läksime terminali, oli juba 9.50 aga Marena meha polnud veel, ta siis paanitses, ma olin õelalt rõõmus..aga ta ikkagi jõudis. Bussis oli emamugav, sest esiteks istusid mu kõrval kogu sõidu kestel kolm vana meest ja teiseks oli aken imelikult imelik ja külm tuul vuhises näkku. Kuskil nelja paiku jõudsime Esmeraldasesse, seal läksime teise bussi peale ja sõitsime Atacamesesse. Hotelli jõudsime hommikul kell viis.

Kommentaare ei ole: