Külastusi

Miercoles, 31 de diciembre

Älän kallis palju õnne! :)
Aasta viimane päev, Allani sünnipäev..Anu ärkab hommikul üles ja on ütlemata kurb. Teeb oma nunnu lahti, räägib Kadriga msnis, meel nii hale ja nutt läheb lahti. Loomulikult ei olnud see kõhuvalust, kuigi ka see ei tahtnud mulle rahu anda. Ma ei saa ise ka aru mis toimus. Jõuludel ei olnud mingit jama, aga see üks päev, ainult see päev oleks ma andnud kõik, et olla kodus koos oma inimestega. Oh kui paha see tunne oli, kuidagi ei saanud pisaraid pidama, mitte miski ei lohutanud ega teinud paremaks. Päeval läksin Darwini juurde, 5 minutit kõndimist pani kõhu veel kohutavamalt valutama, enesehaletsus võttis hoogu ja tönn läks lahti. Küll ta uuris mis lahti on ja proovis lohutada nii kuis oskas. Juba oli päris hää kõik, aga enne kella viit tuli veidi kurptus peale. Teil hakkas ju kell 12 saama..oi kui kade ma olin. Ise mõtlesin kui loll sa oled Anu, sul on võimalus näha(vb üks kord elus) midagi, mida pole mitte kusagil mujal maailmas. Aga siiski oleks tahtnud majade ees olla, kõik laseksid koos rakette, kell kaksteist kõik hõiskavad ja soovivad head uut, uue aasta esimesed šhampa pudelid rändaksid ringi ja pidu kultuurimajas kestaks varaste hommikutundideni. Siis juba Darwin naeris mu üle, ma ei süüdista teda, oleksin tema asmel sama teinud kindlasti. Käisime apteegis mulle kõhuvalu vastu rohtu ostmas. Keskine helistas, vaatasin jube imelik number – Eesti number – Gerda!! :) Kohe rõõmsamaks tegi see kõne:P Siin tehakse vana-aasta lõpu puhul año viejosid – need on elusuurused nukud, mis tehakse paberist, riietest või millest iganes soovid ja kujutavad nad lõppeva aasta meeldejäävaid isikuid, filmitegelasi... Need nukud pannakse oma maja ette välja, et kõik ikka näha saaksid. Veel on siin komme, et mehed teevad end naisteks(neid nimetatakse piula’deks). Seal samas kus nukud väljas on, pannakse kõva muusika käima ja piulad hakkavad autosid, jälakäijaid, busse, motikaid..kinni pidama, neile tantsima, neid ahistama, autode peal aelema. Ega nad seda päris niisama lõbu pärast ka ei tee, point on selles et inimesed peavad neile veidi raha andma. Darwini sõbrad olid ka end piuladeks teinud ja tegutsesid korteri ees. Läksime siis sinna, jala pidime liikuma kuna autoga läheks jube kaua aega ja läheks kalliks ka kui iga kümne meetri tagant keegi su kinni peab ja raha tahab:D tsiisas ma pidin kuse püksi irnuma kui neid nägin, mis riided, milline meik ja kuidas nad aelesid seal autode peal, nagu ehtsad litsid XD tegin mõned videod ka, aga need pole üldse nii head. Nad olid nii koleda año viejo teinud. Olime seal mõnda aega ja tagasi koju. Vahetasin riided ära ja läksime kesklinna. Jällegi jala, pidin juba otsad andma, vaikselt kirusin kõhtu. Kesklinnas oli hull mürgel. Peatänav oli paksult rahvast täis, iga viie meetri tagant oli uus muusika ja uued piulad. Mõned korrad tulid need piulad mind ka ahistama, ühe korra kohe viis tükki korraga. Hjuuuu kui rõve see oli!!! Hõõrutasid kõik end minu vastu ja musitasid mu põske, tahtsid mind käte peal tassima hakata, aga ma rabelesin end lahti. Nägime ühte ehtsat pede ka, oli endale roosa liibuva minikleidi selga tõmmanud ja lihtsalt seisis tänaval ja poseeris kõigile. Kesklinnas oli päris hiiglaslike ja ilusaid año viejosid. Sattusime Daniela, Anita ja Javieriga kokku. Anita oli end meheks teinud ja Javier naiseks. Javier oli puru juuatäis, tantsisid ka tänaval(viisakalt valssi:D), aga kuna Javier nii purjus oli, siis ta väga püsti ei seisnud ja keegi neile raha anda ei tahtnud:D Javier muudkui sogas midagi inglise keeles ja viskas kogu aeg oma jala Anitale sülle. Rääkisime nendega tükk aega juttu. Daniela pere oli ta enda juurest enne jõule ära ajanud, nüüd elab neli päeva Anita juures ja siis Lorena juurde. Kella üheteist paiku hakkasime tagasi korteri juurde minema. Seal olid sõbrad vägijooki tarbinud ja tants oli veel pöörasem! Kõik tahtsid, et ma ka tantsiks, et blond liha läheb paremini peale, saab rohkem raha:D tänks sõbrad, Ei! Kell kaksteist lõpetasid piulad tegevuse, hakkati año viejosid tänaval peksma, pandi põlema ja hüpati üle tule. Rakette lasti ka, aga mitte väga palju, võib-olla ma lihtsalt ei saanud aru kuna kõik olid nii kaugel. Nii naljakas, siin nagu polekski nii tähtis uue tulek, mõni tuleb kallistab ja nii moka otsast soovib head uut. Mind tervitas uue puhul veel teravam kõhuvalu. Pidime kesklinna kuskile peole minema, aga miskipärast jäi see ära. Olime korteri ees, sõbrad jõid, laulsid, lällasid ja nilbitsesid. Pool kolm koju, suht mage värk! :/ Minu tänaval käis küll pidu veel varaste hommikutundideni. Nende nukude tegemine ja piulade tegevus on omased ainult Ecuadorile. Nagu te aru võisite saada siis minu peres nukku ei tehtud, teadagi põhjustel..

Kommentaare ei ole: