Külastusi

Miercoles, 24 de diciembre

Magasin lõunasöögini, läksin rõõmsal meelel alla, mu rõõm kestis kuni riisi nägin. . . ajasin vägisi sisse ja pidin sama kiiresti välja öökima kui sisse ajasin. Pärast askeldasin jõulukinkide pakkimisega. Käisin Cabinas emmele helistamas, nii ütlemata hea oli rääkida :) Tagasi koju ja uuesti kinke pakkima. Minu kodus jõule ei toimunud kuna kõik on Jose Luisi pärast kurvad. Ja kuidas me siis siin kodus saame rõõmsalt pidu pidada kui tema peab vangis olema...ei mingit jõulusööki, kuuske, kingitusi, muusikat, tantsimist. Niisamuti ei tee mu pere midagi ka vana-aasta õhtul. Kurb. Anna kutsus mind enda juurde jõule pidama :P Õhtul enne minekut andsin papile kingi (kuna ta oli ainuke, kes kodus oli) ja jätsin teiste kingid tema hoole alla. Siis läksin Darwiniga Annale jänest ostma :D Paganama poetädi ütles eile, et nad on homme õhtuni avatud, aga täitsa kinni oli pood. Käisime veel mitmes poes otsimas, viiendast sain jänese ostetud. Aga puuri ikka ei olnud, otsisime tüükkk aega, aga ei midagi. Kõik olid kas liiga väikesed või siis liiga suured ja eluhinnga. Jätsin ta siis praegu papkasti sisse. Ostsin pidžaama moodi asja ka jänksile, sest see oli lihtsalt nii koomiliselt totter :D Lõpuks siis Anna juurde, oiii ta mammile ju ei meeldi loomad..Anna tegi siis üllatunud näo ja ütles – Issand mami, vaata mis Anu mulle kinkis..on ikka üllatusi täis tüdruk!! Ja kõik süü oli minu kaelas :D pole hullu ma olen ikkagi ta mammile – Mija de Estonia ;D Aga Anna õde nüüd armastab, võiks öelda et isegi jumaldab mind! Terve õhtu käis jänksi solgutades mind tänamas(nagu ma oleks selle talle kinkinud..), mul hakkas kohe kahju, ise muudkui seletas et tal on ju enne jänes olnud ja teab kuidas tema eest hoolitseda tuleb.. Traditsiooniliseks jõulusöögiks on siin täistopitud kalkun. Anna ema(edaspidi Gabi) ostis 12kilose kalkuni ja see pidi kaks päeva ahjus olema. Üritasime seda siis õgida, eriti ei jõudnud, sest mind kummitas siiski mõte kaheteist kilosest täistopitud ringi paterdavast kalkunist, huuh. Anna papi vaatas ka esmalt jänksi üsna põlastava pilguga, aga hiljem ma nägin kuidas nad mammiga teda nunnutasid:D Gabi jõi veini, oli juba üsna heas tujus ja täitis meil muudkui poolvägisi klaase. Rääkisime, tantsisime ja tegime mõttetuid pilte. Anna kink minule nägi nii üüratu välja, et ma mõtlesin selle parem kodus lahti teha. Ja kui oli aeg koju minna, polnud enam taksosid, küll me helistasime oma pool tundi, aga ei midagi. Kodus ka keegi telefoni vastu ei võtnud, jäin siis ööseks sinna. Anna sõbrad Soomest olid talle igasugu kaarte ja nänni saatnud. Üks sõbranna sai aga eriti toreda asjaga hakkama – nimelt oli ta lasknud trükikojas kaustiku teha, kus on hästi palju pilte Annast ja ta sõpradest, luuletusi, mälestusjutte, stressist üle saamise retsepte, paremaks uinumiseks retsepte, huvitavate toitude retsepte, mõistatusi...seal on paalju huvitavaid asju! :) Lõpuks tegin mina oma kingituse lahti, hull naine kinkis mulle kohvimasina :D:D:DD ma ju virisesin, et ei taha seda kohvilurri mis nad siin teevad, nüüd saan päris kohvi teha :) armas roheline tass oli ka, kohvipakk, tegi mulle natuke jõulukohvi ka ja kohvifiltrid. Uuuuuh :) Pool neli vajusime ära.

2 kommentaari:

Terje ütles ...

Issand kuidas venis kohe naeratus n2ole. :D
Esiteks on Annal yliarmsad s6brad ja teiseks, kohvimasina?! :D:D
Ei, te olete yletamatud. ;D

Anu Juhken ütles ...

ma ikka suudan sind naerma panna...küll on tore kelguga hangest all lasta, oi oi kel-gu-ga-aa hangest alla lasta.;D