Külastusi

Viernes, 5 de diciembre

Äratused tirisesid pool kaheksa, meie ärkasime pool üheksa. Kasisime end veits inimeste kombel ja sõime hommikust. Kas ma ikka olen maininud kui ilus Anna kodu on ? Niiiiiiiiii ilus!!! Ja neil on hea hommikusöök. Siis läksime poodi normaalset valget suhkrut ostma, sest nende kodus on imelikkude tükkidega pruun suhkur..pidavat kõikse parem ilma igasugust sitta sisaldamata olema. Aga koogi sisse igaks juhuks ei usaldanud seda panna. Tegime banaani kooki. Oh pagan, siinseid ahjusid peab küll kiruma. Kui muidu saaks kook kuskil poole tunniga valmis, siis siin peab see vähemalt tunni ahjus olema. Olime küpsetamishoos ja tuli Lorrilt järjekordne sõnum – te ei tohi Quitosse minna, see on Quito korraldus(või peaks ütlema käsk?). Jälle olime nõutud..mis moodi ta nüüd selle teada sai, et me päeval tahame minna? Helistasime jälle kõik üksteisele. Ruthie ema on Lorena hea sõbranna, ta oli Lorena juurde läinud ja nii muuseas rääkinud – ah Ruthie küpsetab kodus ja siis nad lähevad Quitosse. No on jubu! Ega väga pahandustesse ka sattuda ei taha, et siis ei läinudki. Kolmest(kella ajad on väga tähtsad) saime Jani juures kokku. Otsustasime, et ei tee homme showd..ei saagi teha, sest Sandral on selles suur osa ja ta ei tea mitte midagi veel. Ja tegelikult enam mingit isu ka seda teha ei olnud! Oh kui õnnelik oli Sandy(yfust) kui ütlesime, et meil on midagi suurt ja huvitavat kavas teha..ja OI KUI KAHJU, et nad kõik nüüd sellest imelisest showst ilma jäävad(kahjurõõm pakub ka mulle mõnu). Need pikad õhtud, suur töö ja palju raha läheb niisama raisku. Heakene küll, tegelikult olid need õhtud koos lõbusad ja lähendasid meid :)
Õhtul toimus kodus vanade naiste kokkutulek :D ma läksin Darwini, Edi, Creis’i, veel mõne tsiki ja kutiga välja. Käisime kuskil klubis, ei olnud just kõige huvitavam. Käisime söömas ja saime hiljem Anna, Mareki, Jani, Anita ja ta vennaga kokku. Midagi märkimisväärset ei toimunud. Aah Darwini täisnimi on – Darwin Guido Franko Martinez. Ma seda Guidot enne ei teadnud, aga nägin ta ülikooli seda lõpu värkat(lõputunnistus või kuidas seda öelda)..ooh kuidas ta seda nime vihkab. Hääldatakse seda siin – Hido. On jah veidi imelik teine :D nüüd mul ka midagi, millega ta närvid pingule tõmmata.

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

mul kohe kahju teist.kas lorenal endal lapsi ei ole?

Anu Juhken ütles ...

mul ka kahju, et meil selline nõid tugiisikuks on. Tal on küll lapsi, aga need alles väikesed.