Külastusi

Sabado, 6 de diciembre

Ärkasin poole seitsmest, sooja vett järjekordselt ei olnud, mul olid närvid krussis. Ootasin veidi aega, soe vesi tuli, aga elekter kadus ära. Pesin end hämaras küünlavalguses ja elukiirusel, kartuses et soe vesi ära kaob. Kuna mul oma toas enam peeglit ei ole..rumala kassi pärast..siis läksin Paveli tuppa end meikima. Arvata on, et mul läks kolm korda vale möks vale koha peale, sest Pavel niimuuseas näpud mulle kaenla alla toppis või mu varbad küljest ära tirida tahtis. Lõpuks sain end ikka ilusaks ja elekter tuli ka tagasi ning sain pool imelikuks kuivanud juuksed korda teha. Eile õhtul Marena ehmatas Anna ära, et ta peab täpselt 7.45 siin olema või muidu me läheme minema. Anna oli minuti pealt kohal..AGA Marena polnud teps mitte omadega valmis. Ei mina tea, mida ta nii palju unistas et end ära unustas. Me siis tegime koogi peale panemise kreemi valmis, sõime ja 45minutile hilinemisega sai ka Marena omadega lõpuks valmis. Kahe ja poole tunnine bussisõit möödus magades kiiresti. See yfu kogunemine toimus ühes hotellis, päris kena oli teine. Hotelli jõudsime esimestena, läksime Annaga wc’sse kooki kaunistama..kreemi plätserdasime peale ja puuvilju lõikusime. Osad inimesed, kes wc’sse tulid, olid üsna jahmunud ja vaatasid meid kurjakuulutavate nägudega, aga ma täitsa mõistan neid. Kogu kraanikausi ümbrus oli banaani ja nektariini plöga täis ja üks kook lagunes peaaegu ära, nii et puru oli IGAL pool. Väga haiged, wc ikka sellist asja ei teeks ju:D Inimesed hakkasid kogunema, tore oli teisi näha:) ma ikka ootasin teisi Eesti tüdrukuid ka, aga keskit ei tulnud. Mis siis ikka, saingi üksinda kogu suure aplausi osaliseks kui meid riikide kaupa välja kutsuti:D Marena meha tuli ka. Mulle väga vastumeelne, vastiku olekuga vanamees, silmad olid nii punased, võiks arvata, et ta on kuu aega jutti joonud! Kogusime end veidi Ambato omadega ja läksime Sandyle ja Ximenale kurba uudist teatama – meie toredat showd ei toimu, TEIE pärast! Kui kurb, et nad sellega arvestanud olid..kui kurb..:D Sõime ecuadorile omaseid toite, lõpuks olin justkui neljandat kuud rase. Igaüks pidi oma magustoidust midagi rääkima. Me Annaga ka rääkisime, kui imeliselt maitsev kook see on:D kui ütlesime, et Eestis ja Soomes süüakse palju Ecuadori banaane, siis saadeti meie riikidesse tosin tervitusi ja suur aplaus. Issver kuidas see Marena vanamees mind närvi ajas!!! Õnneks läksid nad üsna ruttu minema. Appi kui kurja näoga Lorena meid seal vahtis, ei julgenud ja ega ei tahtnudki teda tervitama minna..sjuke nõid ikka:D Tehti mänge, pidime Ecuadori ja Yfu kohta asju ära arvama. Laulsime ja Latacunga omad tegid üsna toreda show. Sain mõned fännid jälle(panite tähele ma kirjutasin -jälle- nii võib ikka egoks kätte ära minna) kellegi õed tulid küsima kas me sinuga pilti võime teha :D jummel kui naljakas see on..tavaliselt ikka teevad kõik kas niimuuseas salaja või lihtsalt küsivad kas ma sinust pilti võin teha :D tirisn Anna kaasa ja poseerisime veits. Msni ja numbrit sai ka päris mitmetele kirjutatud. Kuskil nelja paiku lõppes ära. Läksime siis Anna, Sandra, Daniela, David, Aaron, Matti, Isabela, Marek ja kaks tsikki kelle nime ma ei mäleta, vihmaga varjualust otsima. Täitsa hull padukas oli, ma hoidsin koogi kandikut pea kohal. Läksime kuskile kohvikusse, ühe vahetusõpilase õde oli hotellist kaks šhampust pätsanud:D mmm..olime seal nunnusti ja tähistasime mu sünnipäeva :) Davidil(vabatahtlik) on nii suur süda, et ta suudab kõiki armastada..hull värk kuidas ta kõiga flirdib..ma olen tubli, piirdusin põsemusiga:D Veel läksime kuskile klubi moodi kohta, mulle seal väga ei meeldinud. Räige suitsukas käis üle pea ja ilased pilgud jälgisid igast nurgast. Seitsme paiku sain Ericu ja ta nõbuga kokku, rääkisime veidikene aega juttu, siis ta viis meid bussijaama. Räige liiklus oli Quitos, nii et jäime poole kaheksasest bussist maha. Aga õnneks liiguvad need Ambato ja Quito vahet iga poole tunni tagant. Me Annaga magasime terve bussisõidu järjekorselt, mu varbad külmusid pool porgandiks. Aa David nii tahtis bussis minuga istuda, küll on tore et ei istunud..sest kui ma korraks silma lahti tegin, siis käis kõrval istmetel Dani ja Davidi vahel kohutav keeleralli:D Üks tähelepanek – Quito mehed ei ole nii kiimas kui Ambato omad! Quitos nad saadavad küll sind üsna õgiva pilguga, aga ei vilista ja ei tee teisi naeruväärseid asju nagu siin Ambatos.

Kommentaare ei ole: