Külastusi

Viernes, 12 de diciembre

Ma ei suuda, kui jobu on kooli bussijuht.! Aga las ta jääb selleks korraks. Ajaloo tunnid toimusid väljas. Õps kontrollis koolivorme, raputas pead kui nägi et mul pole valgeid sokke. No keda huvitab, mis värvi sokid mul on :D Rääkisime klassi rõõmudest ja muredest, aasta lõpus toimuvast reisist. Ja järgmine reede läheme kooliga tripile, ühte vulkaani vaatama mille sees on väike järveke..ma nime ei mäleta, teine kord ehk:D Aa ja siis niimuuseas hakkab õpetaja kõva häälega rääkima – nägin eelmine neljapäev Anut kesklinnas poisiga jalutamas, kooli ei tulnud ja..ise muudkui irvitas..lisas – estaban bien bonitas. Ja no sealt tuli veel piiikkk arutus Anu ja poiste üle kogu klassi poolt. Pärast tuli õpetaja mu juurde, ütles et olen ikka kuti leidnud ja uuris kas olen armunud. Vastust kuuldes ütles – ah need euroopa naised siis ikka ainult mängivad jah:D Täna toimus koolid draama. Meie klassijuhataja eksole..räägib meiega kui sõpradega ja teeb alatasa suht nilbeid nalju..teeb meie kulul nalja, räägib sadomasost(on vist midagi sellist) ja on selline ropu suuvärgiga õps meil. See sama nõiaella meie klassist, keda me Vicky ja Pauliga kogu südamest vihkame..talle jäi see ette ja rääkis kõigest oma isale. Tema isale see ei meeldinud, helistas direktorile ja nõudis et see õpetaja vallandataks. Direktor vist suht eiras teda ja nüüd mees lubas asja kohtusse anda. Issand kui jobu see nõiaella ikka on. Kas tal tõesti ajuraasugi peas ei ole? On jah nilbe õps ja vahel veidi ebameeldiv, aga ta teeb alati meie jaoks kõik mis vaja ja kaitseb oma klassi hästi. Nüüd on vaene Paolakene(see nõiaella) üksinda, mitte keegi ei astu tema kaitseks välja (seda enam, et enamvähem kõik teavad Vicky asjade varastamisest ja kahtlustavad teda). Veel enam, et ta pole sugugi mitte hea õpilane ja tal on VÄGA halvad sõbrad..võib ta vabalt ise koolist välja lennata. Ma olen nüüd õel, aga see oleks suht tore! Isegi psühholoogia õpetaja, keda enamus koolis vihkavad, ütles meeldiva lause – este chica es una pu-pu-pu(ta)-pruja:D
Käisin postkontoris, saatsin mõned jõulukaardid teele ja maksin jälle kole palju raha. :/ Aaa..mina siin torisesin, et pidin kuskil 8dollarit paki kätte saamiseks maksma. Hmmm..Anna pidi 55 dollarit maksma!!!! See süsteem on ikka täitsa rikkis siin omadega. Ma nüüd kardan emme saadetud jõulupakki:D Pärast sain Paūliga kokku, rääkisime piiiikalt ja laialt igasugu asjadest. Oh ma tahaks ta endaga kaasa võtta kui tagasi tulen. Läksime Vicky juurde, ta oli omadega nii nässus ja kurb. Kuna tal perega probleeme, vanemad lihtsalt nii lollid. Ja juudas ta perel on mingi pood ja siis ta PEAB seal töötama nädalavahetustel ja vahel pärast kooli. Ta ei tulnud siia tööle, ta ei tohikski siin töödata! Väga haige. Igatahes Paūl tegi meid ilusaks – meikis :D (ma ikka võtaks ta hea meelega kaasa!) ja läksime kooli, toimus meie klassi vanemate ja laste koosolek. Klassijuhataja oli hommikul juhtunu pärast veidi rivist väljas, kutsus meid endaga poodi kaasa ja tegi seal tosina suitsu ära. Üleüldse mulle tundus, et ta oli veits joogine ka. See koosolek oli 2 tundi pikk ja elu igav, seda enam et ma ei saanud eriti miskit aru kuna see onu pudistas nii kiiresti ja rääkis täiesti erinevad teemad üksteise otsa. Siis läksime Pauli ja Vickyga kuskile baari Pauli sõbra kontserdile. Pidime üheteistkümneni ootama, et siis teiste klassikaaslastega pidusse minna, aga meil oli nii igav ja ma helistasin Darwinile. Ta tuli võttis meid peale ja läksime Ficoale peole. Eriti kaua seal ei olnud, Vicky pidi koju minema. Pauli viisime kesklinna tagasi, korra käisime korteris ja tulin ka koju ära. Toa uks oli lukus, helistasin Pavelile, papile, Marenale mitu korda..keegi ei vastanud. Lõpuks Marena vastas, ütlesi et ta ukse lahti teeks, aga ta ainult pomises – helista papile ja pani kõne kinni :D Tiristasin siis kella, papi tuli tegi ukse lahti ja oli üllatunud - oi Anu sa polnudki kodus. Oli veits häiritud sellest, aga ma ütesin et saatsin talle ju sõnumi..siis ta naeratas ja oli jälle tore. Pole minu süü kui ta telefoni välja lülitab..ise kogu aeg seletab, et kui kuskile lähed, siis ikka saada sõnum kus oled.

Kommentaare ei ole: