Külastusi

Sabado, 13 de diciembre

PALJU ÕNNE PISIKE ERIK! :) PALJU ÕNNE LY! :)
Täna hommikul pidime kooli aeda koristama minema. Ma ütlesin küll Paūlile, et raudselt me midagi jälle ei tee, et ma ei viitsi niisama kohale tulla, vaid eelistaksin rahulikult kodus magada. Tema selle peale, et ei ei sa pead tulema. Läksin ja tõsi ta oli – me ei teinud põhimõtteliselt midagi. Mõne prahi sain kotti visata. Enamus ajast mängisime niisama lolli. Aah Diego saadab õhumusisid mulle nüüd miskipärast..ma arvan, et asi oli eilses imelises meigis! Kuskil pool tundi olime seal, siis hakkasime kõik koos kuskile jalutama. Kuni lõpuks jõudsime koleda maja juurde, teine Diego karjus midagi ja vana mees tuli akna peale. Tegi alt ukse lahti ja läksime sisse. Kõige koledam „kõrts“ mida ma kunagi näinud olen. Koledam veel kui see, kus orientel käisime. Poisid tahtsid jooma hakata, ostsid siis kamba peale mingi veidi kangema kraami ja mõned õlled...ma naersin omaette, sest mõtlesin et kuimetsas jääks sellest ühelegi väheks:D:D:D Roberto käis muudkui ringi, valas topsi seda veidrat nn kangemat kraami kuskil lonksu jagu ja pakkus kõigile. Me Vickyga ei tahtnud, siis kõik vaatasid imelikult. Kõik kes selle lonksu alla neelasid, tegid julmalt koledat nägu. Mul tekkis uudishimu, mis pagana kraam nii koledat nägu tegema paneb. Maitsesin siis, jumala lahja värk..teised vahtisid mulle otsa nagu ootaks jubedust mu näos. Ei viitsinud seal tühja passida, läksime Vicky, Yadira, Joselini ja Gabrielaga Malli. Kõik olid näljased, ma olin vaene. Hiljem tulid veel mõned. Käisime kitarre vaatamas, leidsime 37 ja 50 dollarisi, aga need pole õppijale head, mingiks muuks otstarbeks. Ma saan õnneks Pavelilt kitarri.
Tulin jalutades koju, sõin ja magasin oma poolikuks jäänud und edasi. Pidime õhtul Paúli (jah ta nimi kirjutatakse hoopis sellise u-ga..milline häbi, kirjutasin kogu aeg oma jumala nime valesti), Darwini ja mõne sõbraga Bañosesse minema, seal oli ulme pidu. Aga ei läinud, nagu ikka muutuvad plaanid iga minut. Tegelikult Darwin oli lihtsalt veidi tujust ära. Käisime söömas loomulikult, et ikka rohkem pakseneda. Korraks käisime kellegi 15-aastasel sünnipäeval. Julm kleit oli sünnipäeva lapsel! Nagu pulm oleks olnud, jõhker. Ei tahtnud seal kaua olla, imelik seltskond oli. Läksime Darwini juurde, vaatasime kaks filmi ja elu ilus.

Kommentaare ei ole: