Külastusi

Jueves, 11 de diciembre

Täna oli meid – varas – koolis ainult – vas. Sest Ruthie oli haige ja Anna läks postkontorisse pakile järele. Selline puudlik tunne oli. Vaatasime kahte filmi – High School Musical 3 mida mina ei vaadanud kuna olin juba näinud. Ja 21 blackjack, mis jäi poolikuks, aga on väga hea film!! Miskipärast on klassivend Roberto mulle armastust avaldama hakanud..üsna ilge!
Kodus kitkusin hoolikalt kulme, kõiksugu väiksed karvakesed kitkusin halastamatult välja. Kirjutasin postkaarte ja nautisin päikest. Täna oli El Altarile imeilus vaade :) Nikol käis mind piinamas. Tääiiitsa õuuuuudne millised ta hambad on. Liigselt palju magusat, niiii katkised ja koledad, rõve. Nüüd mõtlen, et mammil vist on proteesid, sest vaevalt et sellises eas nii terved ja ilusad hambad saavad olla. Kodus käib ikka ilge sagin advokaatide teemal, kuulsin midagi 30 000 dollarist :O:S aga ei uuri palju – mida vähem sa tead, seda vabam on su hing – näed emme, midagi on mulle sinu targast jutust ikka külge ka jäänud :) Oh Santa cielo, kui hea on minu emme! Kui hea ja tore, alati kahe jalaga maa peal, leiab kõigele loogilise seletuse ja räägib asju nii nagu nad on, mitte ei pane poolt juttu oma inspiratsiooni juurde. Kui vahel tundubki julm ja vastumeelde ta jutt, siis siiski ju puha tõsi. Aga tõde ongi ju valus kuulata :P Alati aitab oma väikest linnupojat/väikest sitahäda, kes alatasa oma asjadega ei jõua ja ei saa..aga ma nüüd olen veits suurem ja targem ja osavam! Emme kuule, ma püstitaks sulle kohe ausamba!

Kommentaare ei ole: