Külastusi

Domingo, 7 de diciembre

PALJU ÕNNE MULLE!
Ärkasin kümne paiku, natuke sünnipäeva tunne oli. Kuulatasin, majas valitses vaikus...ja teadsin, et nad on mu sünnipäeva ära unustanud. Mida ma ju oletasingi. Sain mõned armsad sõnumid ja toredad kõned :) Vaatasin telkut, oli tahtmine mitte midagi teha. Kelle eest ma ikka varjan, olin siga kurb. 19 tuli ja peaaegu keegi ei teadnud, ei teinud välja. Teadsin, et teisel pool maakera Edela majas süüakse minu auks kooki, mis tegi rõõmsaks ja samas muutis jube kurvaks..ikka sellepärast, et oleks tahtnud koos nendega olla. Mingi aeg tulid mammi ja Pavel koju, seda vähem oli mul tahtmine alla minna. Darwin helistas et välja läheksin, läksin..tõi mulle suure lille buketi. Oii see oli nii suur ja ilus :) mammi vaatas üllatunult ja küsis vaikselt – Darwin? Pavel vaatas ka veidralt..aga ikka pirnike neil peas põlema ei hakanud. Leppisin siis sellega, mis teha. Riis maitses täna eriti vastikult ja kuivalt. Korraks käisin cabinas, tore oli näha et orksis tosin õnnitlusi oli – tänu orksi sünnipäeva meeldetuletusele muidugi. Siiraid ja tõelisi oli ka ikka omajagu:) Siis helistas Vicky, et nad on Pauliga mu maja ees. Läksin siis kiiruga koju, nad olid mulle koogi teinud ja kinkisid kaks ilusat salli :’) Ma lootsin, et kedagi kodus ei oleks..aga miskipärast pidid nad kõik just nüüd seal olema ja koosoleku taolist värki tegema. Läksime üles minu tuppa. Ma läksin alla kohvi tegema ja kui üles hakkasime minema, siis mammi küsis – Anu, kas su sünnipäev on homme või täna? Et neile mitte paha tunnet valmistada, oleksin ju võinud öelda et homme..aga ma olin liiga pahane ja ütlesin täna. Nad olid nii kurvad, arvasid et homme. Darwin arvas ju et laupäeval, reedel ütles rõõmsalt – sul ju homme sünnipäev..eem ei Darwin, pühapäeval:D Eric ka arvas, et esmaspäeval..ja oli samuti kurb kui kuulis, et pühapäeval. Võiks öelda – MEHED – aga mu peres on siiski ka naisi. Läksime üles terrassile koogi, eesti kohvi(algul mõtlesin küll, et ei jaga kellegagi oma head kohvi, aga peab ju ikka hääd Eesti kraami teistele ka mekida andma..:D) ja eesti kommidega. Paul ja Vicky kiitsid kohvi – Nescafe kaks ühes/kolm ühes. Ma ju räägin, et see on jumalikult hea, PALUN SAATKE 50 PAKIKEST mulle (armas nägu). Ma lihtsalt tahaksin öelda, KUI hea on omada sellist toredat sõpra/jumalat nagu Paūl ja suure südamega sõbrannat nagu Vicky :) Anna on ka imetore ja täpselt samasuguse sooja ja suure südamega nagu Vicky, aga tema pidi perega reisule minema. Seal me siis olime, jõime kohvi, sõime kooki ja kommi, rääkisime, naersime ja ma olin peaaegu õnnelik. Muidugi naersid nad mu kleepekaid täis koleda akna välja..ja hiljem toas avastasid teise katkise akna ja naersid jälle. Ei saaks ka mainimata jätta seda imekaunist ilma kuplita üksikut pirnikest mis mu laelt nukralt vastu vaatab :D Ma ise olen juba ära harjunud ja ei oska nii palju tähelepanu neile pöörata. Hiljem õhtul sain natukeseks Darwiniga kokku. Sain talt roosa pehme karu või hamstri taolise laulva lelu. Koledat laulu laulab :D Käisime söömas ja jalutasime.
Kindlasti jääb see sünnipäev mulle meelde. Jääb meelde kui kõige kurvem. Olin küll veidiks õnnelik, aga midagi suurt jäi siiski puudu. Ega 19 polegi ilus number..järgmine aasta tuleb üks pirakas number ja peab tulema ka pirakas sünnipäev – kahe aasta eest! :P

Kommentaare ei ole: