Külastusi

Domingo, 14 de diciembre

Hommikul käisin Darwiniga väljas hommikusööki söömas, millest mul hiljem kohutav kõhuvalu oli. Käisime varastatud asjada laada moodi kohas. Täiiesti uskumatu, seal oli ikka sellist kola koos, ma ei suuda uskuda et keegi seda jama osta tahab. Kunagi lähen teen ehk pilti ka, kui julgen :D igasugu suuremad ja väiksemad raud jublakad olid, ÜLI vanad ja koledad kellad, ÜLI vanad ja koledad raamatud, riietest ma parem ei räägi..lihtsalt niiii mõttetu kola!!! Darwin ostis mingi imeliku asja..nägi välja nagu hiiglaslik uba, ma nime ei mäleta. Sees olid ka nagu oad, aga hästi suured ja mingi valge poolpaksu lögaga kaetud. Suht veider nägi välja, suus oli veel veidram, olin omadega nii õnnetu ja tahtsin välja sülitada, aga Darwin käskis ikka maitsta. Mhh, ta ei öelnud mulle kuidas seda sööma peab..ma mõtlesin et eks ta mingi oa taoline asi on ja hakkasin aga närima. Tüüp vahtis mind imelikult ja hakkas pisarateni naerma. No kurjam, kust mina pidin teadma et selle valge löga all hiiglaslik ja kole kõva seeme on. Seda pidi nagu lutsutama kuni magus maitse ära kaob. Sain jälle natuke targemaks:D Kõht valutas ikka, tulin koju ära ja ei teinud midagi. Õhtul tahtis Anna Malli minna. Mina olin 18.57 kohal..ja siis ootasin 20 minutit ALATI hilinevat Annat :D Läksime Megamaxisse lootuses piparkooke leida, aga mitte midagi, tulime pettunutena ära(ja ei ostnud mitte ühtegi magusat asju, tähtis!). Saatus viib mind Darwiniga ikka igal pool kokku, Mallis jäi ka mulle ette. Pidin kooli jaoks kaks ajalehe kuulutust otsima, Darwin sebis mulle. Viis meid siis koju ära ja elu taaskord peaaegu ilus. Kodus läks jälle jutt jõuludele ja kuusele, mida see aasta üles ei panda. Siis ütles mammi, et iga aasta on 24.detsembril kogu perega suur õhtusöök olnud ja kinkide jagamine..et alati teevad kõik kõigile kingitused. Aga see aasta ei taha keegi mingit õhtusööki ja kinke..sest Jose Luis on ju vangis ja kuidas meie siis saame siin kodus õnnelikud olla kui tema seal üksi kurvastab. No vabandust, aga mul hakkab juba päris tõsiselt närvidele käima see asi. On vangis siis on. Ajage asju advokaadiga ja küll ta üks kord välja saab. Kurat, sellepärast ei pea veel elu seisma jääma. Sattusin nii toredal aastal siia perre. Tere jõulud..

Kommentaare ei ole: