Külastusi

Miercoles, 26 de noviembre – Minu elu hiilgepäev!:D

Ärkasin seitsmest ja läksin pesema. Pool üheksa tuli Paul. Kui ta eile küsis, et kas ma teen ise meigi ja soengu..siis ma hakkasin selle peale naerma ja vastasin, et ma ei suuda endale sellist meigi kihti peale mätsida nagu siin tüdrukud seda teevad. Selle peale ütles Paul – ok, pool üheksa hommikul olen ma sinu juures. Ma vahtisin teda suhteliselt suu lahti, aga ei jõudnud midagi küsida. Et eem..Paul teeb mulle meigi ja soengu? Suht õudne kujutluspilt tuli silme ette, aga siis jällegi - jumalad suudavad ju kõike:D Nagu Paul ütles, sina ole kuss ja lihtsalt usalda end minu kätesse :D Igatahes pool üheksa ta tuli ja hakkas meiki tegema. Tegi tükike aega ja väga asjalikult, tulemus oli üli hea! :) Siis tahtis mulle lokid teha, ma hirmuga mõtlesin kui kohutav ma nendega välja näen, aga meik oli ju nii hea et ma lihtsalt pidin teda usaldama. Jagas juuksed kaheks, alla tegi lokid. A teenija tädi muudkui käis piilumas ja korrutas – Oh, kui kaunis, kui lummav..:D Kuskil kolmveerand tundi olid rullid peas, võttis ära ja oh õnne – ma olin nii kaunis! :D:) Panin oma hämmastavad riided selga, Paul vaatas oma asjliku pilguga mind üle ja nõudis punast küünelakki. Marenalt sain. Aa mu jumalal on üks pahe ka, ta suitsetab. Läksime terrassile, ta tegi suitsu, ma viskasin oma jala talle sülle ja ta hakkas mu varbaküüsi lakkima. keegi oleks võinud sellest pilti teha, suht naljakas vaatepilt :D Lõpuks valmis, läksime taksot võtma. Ei tea küll miks kõik inimesed mind imelikult vaatasid? Mingi sinise tuutuga omaarust baleriini hakatis, no ma oleks ka imelikult vaadanud! Koolis jooksis mulle vastu pool klassi, ma oleks tagasihoidlik öeldes et kõik olid vaimustuses! Kohe ilmusid välja mitmed mitmed kaamerad ja ma olin justkui kuulsus punasel vaibal, pakun et enesetunne oligi sama hea :D Mu neli austajat avaldasid mulle palavalt armastust ja neile liitus veel mitmeid klassivendi. Üks klassivend tegi seda lauldes, samas meeletult kätega vehkides. Oeh, te vist ei oskaks ette ka kujutada mis tegelikult toimus. Hea et õpetajad veel armastust ei avaldanud. Mhmhh, ma hoidsin ikka turvaliselt Pauli külje alla! Siis said kõik soovijad minuga pilti teha(kõlab suht magedalt eksole:D), poseerisin siis tuttavate ja võõrastega üksi kaksi kolmi ja lõpuks klassiga kuni mitmeteistkümned kaamerad oma tahetud pildid kätte said. Siis hakkasid kõik klassid järjekorras ülevalt jalkaplatsilt alumisele kõndima – nagu väike rongkäik. Ma olin oma klassis kõige ees..ja oma kõige koledama austaja käevangus. Mis siis ikka, tegime väikese auringi ja rivistusime ilusti. Kuulasime pikka ja igavat juttu. Toimus maskottide kaklus ja parima ning huvitavama maskoti valimine. Pidi oma klassi esile tooma, karjusime ja tegime imelikke asju. PS: mina ei teinud, sest mu kontsad vajusid vaikselt murusse ja pealegi madrinad ei tee imelikke asju :D Olen nüüd oma kooli Señorita Deportes, sain roosa kirjaga selle sildi asja mis endale kaela paned. No see nagu missidel. Veel pilte, väidetavalt tegi üks vana mees ajalehe jaoks pilte, aga ma pole end siiani kuskil ajalehes näinud..milline pettumus:D Esinesid minu kooli kaks cheerdance gruppi. Ja kõik..? Mismõttes nagu? Me Vicky ja Annaga lihtsalt naersime – et siis spordipäev, millest puudub igasugune sport!? Tore :D Pidime veits ootama enne kui koju sai. Siis läksin Pauli juurde. Vaatasime pilte, sõime, rääkisime ja ma vajusin ära:D Paulil hakkas üksi igav ja läks ka magama ära. Kolmest tuli Vicky ja äratas meid üles. Üritasime ajaloo kodutööd teha, aga enamus ajast naersime, sest ma ei saanud eriti jutu pointile pihta. Nad üritasid mulle sõnu lahti seletada, aga see kukkus väga naljakalt välja. Õhtul käisin veel Darwiniga korra väljas. Tõi mulle kaks natukest 25 roosi – üks pakk selle puhul, et madrinaks sain ja teine sellepärast, et olen Anu de Estonia!! :D

Kommentaare ei ole: