Külastusi

Martes, 25 de noviembre

Täna kooli ei läinud. Pidime pool üksteist teiste vahetusõpilastega kokku saama, et jõulu kogunemise jaoks show mõelda. Jäin ilusti pool tundi hiljaks, sest mammi oli kurb ja ma lohutasin teda. Kõigepealt saime Annaga kokku, varsti tulid Anita, Marek ja Daniela ka. Jan ja Ruthy ei saanud tulla, sest nende vanemad ei lubanud neil koolist puududa. Ma eile õhtul ei saanud öelda mammile, et ma ei lähe täna kooli. Hommikul küsis, et miks ei läinud? Ma siis seletasin..ta ainult naeris ja ütles – ah tead ega sa ei peagi koolis käima, niikuinii midagi te seal ei tee. Ega sa ei tulnud siia selleks, et koolis igavleda, sa pead ringi reisima ja maad avastama..aga vaikselt, et Lorena teada ei saaks! Norm, mulle sobib :D Teiste vanemad nii ei arva, vaesekesed. Igatahes saime kokku ja läksime kohvikusse. Arutasime mida teha, Anna oli internetist mõned huvitavad asjad otsinud. Kõige huvitavam oli Murder Mistery show, aga see on liiga keeruline, et teile seletada. Kui huvitab, otsige internetist. Mõtlesime ja arutasime kaua, kas ikka tasub seda teha. Sest see kõik on hetkel inglise keeles, aga peame selle tõlkima hispaaniasse ja kuidagi pähe õppima. Otsustasime, et teeme ära! Siis pidid teised koju lõunatama minema, meie Annaga ei pidanud. Läksime järjekordselt odavat pesu jahtima :D Kolme paiku sain kokku Pauli ja Vickyga. Anna läks koju netist seda Murder Mistery showd ostma. Jah ostma, tasuta neid ei saa..kuulus ja vinge värk. Maksab kole palju, aga hea ja huvitav vaheldus. Proovisin hirmuga klassiõe kingi..hirm sai tõeks – ei lähe, tee mis tahad. Olime kõik nõutud. Siis läksime kindaparadiisi, ei leidnud sealt midagi. Tagasi kesklinna, tormasime poest poodi ja ma muutusin aina tigedamaks. Lõpuks olime kõik nii väsinud ja mina nii tige. Tegelikult tige ei ole hea sõna..lihtsalt tuju oli nii ära, kõik kohad olid väsinud ja valutasid, pea tuikas ja kõik oli sitt pask! Paul läks kokandus kursustele, me Vickyga jooksime veel kähku mõned poed läbi. Lõpuks ostsin ühed kindgad ära – ilusad hõbedased. Jään lootma, et ma homme nendega ninali ei käi. Edasi kiirustasin Ruthy juurde, saime seal uuesti kõik kokku. Lugesime kõik karakterid läbi ja panime paika, kes keda mängib. Ma olen Felicity Simons, rikas ja peen naine :D rohkem ma hetkel midagi öelda ei saa, pärast kuuendat detsembrit jälle. Lugesime roundid ka läbi, tuleb suur tõlkimis- ja pähetuupistöö! Kella üheksani mässasime, peaaegu pool tundi ootasin taksot ja lõpuks ometi koju. Huh, sõin ja tuju hakkas tagasi tulema.

Kommentaare ei ole: