Külastusi

Martes, 16 de diciembre

PALJU PALJU ÕNNE TEELE :)
Täna võtsin Hemingway „Kellele lüüakse hinge kella“ kooli kaasa. Huvitav raamat, lugemine läheb nii ruttu..mis on paha! Mida ma siis pärast loen ? rohkem eesti keelseid raamatuid ei ole :O Eks ma võtan siis „Rehepapi“ uuesti käsile :D Geograafia õpetaja uuris mis raamatut loen, Hemingway nime nähes naeratas ja pistis pöidla püsti. Vabad tunnid veetsime taas muusika klassis, Ruthie mängis klaverit ja laulsime. Täna piinab mind nostalgia. Terve päeva olen vahelduva eduga blogi kirjutanud, muusikat kuulanud, pilte vaadanud ja muid asju kirjutanud. Saatsin Terjega sõnumeid, siis ta helistas ja rääkisime kuskil tund aega. Niiiii hea oli :) Ületasin end täna, saatsin peaaegu 70 sõnumit. Mässasin hoogsalt sõnumitega, kui järsku keegi mu telefonis rääkima hakkas..pagan ma olin Lorena kõna endale märkamatult vastu võtnud. Homme kell kuus peame tema kontorisse minema. Esimene mõte Annaga oli – me vist oleme jälle PAHAD olnud. Aga Terje ütles, et arvatavasti saame Galapagose reisi info hoopis. Isegi kui saama, siis moraali loeng sellest kokkusaamisest kindlasti ei puudu.

Kommentaare ei ole: