Külastusi

Lunes, 8 de diciembre

PALJU ÕNNE ISS! :)
Ma olen oma blogi kohutavalt hooletusse jätnud. Nüüd ei mäleta enam, mis toimunud on. Ragistan ajusid, nii palju kui need seda võimaldavad. Koolis oli ikka jummala igav, pooleldi magasin tundides. Kaks viimast tundi jäid miskipärast ära, läksime Anna, Ruthie, Vicky ja Sylviega muusika õpetajaga rääkima, et kas saaks ehk kitarri õppida. Ta oli nii õnnelik, ütles et tal üks sõber annab tunde, et räägib temaga. Muusika õps on suht noor mees ja hästi tore, ütles et võime iga kell muusika klassi tulla kui midagi teha ei ole. Ruthie oskab klaverit suht hästi mängida, ta siis mängis ja laulsime kõik koos. Selle peale ütles õps, et tahab meiega plaati teha. Ega jah, me laulame ju tõesti „nii hästi“ ..hale naer:D Vickylt varastati neljapäeval koolis keka dressikas, hõbedast käevõru millel on kullast tema nimetähed ja kaks smaragti..ja ma ei mäleta mis veel ära. Kaks võimalikku varast on, üks meie klassist. Oiiii kus me neid eitesid vihkame, silmadega hävitame!
Mul on laupäeva õhtust saadik kõht imelikult valutanud, ei suutnud kogu lõunasööki sisse pressida, mille peale teenija tädi mind üllatunult vaatas ja küsis – Anu, estas a régimen? – Anu, kas oled dieedil :D Pavelil ka mingi kala kõhus, sõime miskit halba vist. Ma üritasin lugeda, aga jäin magama ja magasin viis tundi. Oli see vast uni :D täiesti kasutult laisk olin.

Kommentaare ei ole: