Külastusi

Martes, 9 de diciembre

Kaks esimest tundi ja kogu moos. Kaks järgmist veetsime traditsiooniliselt puhvi kõrval, aitasime inglise keele õpetajal ja Paulil hispaania keelset teksti inglise keelde tõlkida. Njamh, inglise keele õpetajat aitasime... Ja ülejäänud neli tundi sai muusika klassis veedetud. Õppisine bastonera pulgakesega trikke tegema, täitsa asja saaks minust:D Anna andis mulle täna sünnipäeva kingi. Niiiiiiiii armas!!!! Tegi mulle albumi minu piltidega ja kirjutas iga pildi juurde midagi. Albumi lõpus ümbrikus oli kiri – „...if I as a wannabe photographer, with amateur skills and only a semi-professional camera can take such a lovely pictures of you, I wanna see what a real thing will create.“ Sellele imearmsale albumile lisaks kingib ta mulle photoshootingu tõelise fotograafi juures. „I have never had a big sister, you have never had a little sister. Thank you fate for making us both choose Ecuador and thank you yfu for putting us in the same city.“ Kui lähedaseks võib saada kolme kuuga :) Lõpuks magasime kõik viiekesi toolide peal kuni koristaja meid üles ajas.
Käisin Darwiniga Mallis ja kesklinnas. Vanaema Charo nägi meid kesklinnas, oli suht kurja näoga :D mis see tema peput nokib, kellega mina väljas käin..hull inimene. Õhtul rääkisime mammiga. Ta rääkis mulle Cristinast igasugu koledaid jutte. Ütles, et kui Jose koju saab, siis ta räägib temaga et nad mujale elama läheksid. Et otsivad papiga maja neile Ambatosse. Tädi Lidal pole kunagi meest olnud, seega pole ka lapsi. Ta ütleb, et armastab mammi lapsi nagu enda omasid. Onu Miltonil oli väga kuri naine, nad lahutasid. Ma ei mäleta kas olen juba kirjutanud, et mammil on 11 õde-venda..ta isal oli viis naist, nad kõik olid pahad ja petsid teda. Mammi ei tahtnud papiga abielluda, sest ta armastas hoopis teist meest siis. Aga kuna teine mees elas Bañoses ja tema Ambatosse kolis, siis ei saanud midagi nende vahel toimuda – kas pole mitte rumal? Oleks ju võinud kumbki kummagi juurde kolida. Papil oli väiksena trauma kuna ta kasuisa ei lubanud tal süüa. Eem..kui nüüd mõtlema hakata, siis on kõigil meeste-naistega probleeme olnud ja lahutanud ja uuesti abiellunud ja lahutanud ja.... Andrea on praegu ainuke õnnelik. JA ma üldse ei imesta, miks Marena meest ei taha(nagu päris meest ikka). Nagu Darwin mulle kunagi ütles, siin on enamustel mitu naist ja mitu meest..see ei üllata enam kedagi. Mammi kordas neid sõnu ja uuris kuidas Eestis nende asjadega lood on. Mammi on küll vana ja unustab jube palju ja küsib muudkui uuesti ja kordab oma juttu..aga ta jutul on iva sees ja ta on hea inimene. Papist ma väga ei tea..sest ma kardan teda :D ma ei tea miks, aga tundub et mul on üldiselt papide ees kartus. Ta võib nii lahke ja hea olla..ja teisel hetkel nii kuri ja paha. Ja vahel ta pooleldi röögib koledasti. Mammi ütles et see on selle trauma pärast. Minu peale ta röökinud loomulikult ei ole! Vahel veidi eirab mind, teinekord tuleb ja kallistab ja on nagu papi. Eks see nii ongi. Anna papi on üldse imelik, ta veel vanem kui minu oma..67 teine. Käib ringi suunurgad allapoole, pomiseb omaette midagi ja enamust ajast vaatab Annat kui sissetungijat. Anna ema on kuskil 36 aastane(armastus ei küsi vanust:D)..selline elumutt, ma ei tea mida ta küll selles tuimas tükis leiab. Aga eks seal midagi head peab leiduma.

Kommentaare ei ole: