Külastusi

Lunes, 1 de diciembre

Ikka ja jälle kaks esimest tundi igavlesime niisama, sest aja õps on me klassijuhataja..siis ta tegi oma lollakaid nalju ja ajas mõttetut juttu. Anahi, meie hispaania keele õps, on imelik. Alati sellel ajal kui meil tund peaks olema, teda oma kabinetis ei ole, aga muul ajal on kogu aeg seal. Tal ei saa iga päev niiii palju tööd ju ometi olla! Selles koolis lihtsalt ei saa nii palju tööd olla:D Me Annaga olime täna eriti näljased, läks burks ja kook..pärast väiksed süümekad. Vickyl on dieet, sest ta koolivormi seelik teeb talle juba haiget:D Ütles et ei saa hingata sellega korralikult, nii pingul on ja koju jõudes on kõht valus. Kirjanduse tunnis meil järjekordselt midagi teha ei olnud, olime Vickyga netis. Rääkisin Anniga skypes. Eneli ja Erik nii armsad :) Õps käis ka vahepeal kõrval piilumas, piinas mind küsimustega ja kiitis meie pere ilu :D Issand jumal kui armsalt Eneli ütles – ma ei saa aru, miks sa nüüd enam ei räägi minuga..niuniu :D:) ja KUI hea oli üle kolme kuu kuulda – TÄDI ANU :’) ma omaette nii naersin arvuti taga ja kogu klass vaatas imelikult..aa ma ju panin oma nina ekraani peal vastu Ennu nina, no siis nad mõtlesin küll, et ma olen ikka puhta jobu :D Klassivennad tulid uurima, et mis ma teen..avastasid ekraanilt minu teisiku :O ja armusid kõik loomulikult ära! Anni kas sa tunned seda armastuse jõudu teisel pool maakera ? Pärast kooli panin tunniks silma kinni ja kolmest saime kõikidega(kui ma ütlen kõikidega, siis kõikide vahetusõpilastega) Anna juures kokku. Juudama aadam küll, ostsin mingit jooki, see maitses nagu mingisugune medikament. Igatahes Anna juures vaatasime üle, mida show jaoks muretseda vaja. Hakkasime harjutama, aga enamus ajast lihtsalt irnusime..no nii naljakas lihtsalt. Anna tuleb karjudes sisse, ütleb paar ebamäärast sõna ja minestab. Mõne aja pärast ärkab üles, kägiseb taas mõned sõnad..and she faints AGAIN. Dani ka minestab..aga et nad päris põraki põrandale kukkuma ei peaks, siis Marek peab nad õigel ajal kinni püüdma. Aga Marek on uimane, unustas Dani kinni püüda..:D:D:D Appi kui naljakad aksendid kõigil on. Ruthiel on kõige kohutavam, aga inglist rääkivatel inimestel ongi raske teisi keeli õppida. Ta nagu pudistab kõik sõnad üksteise otsa ja ei häälda ilusti välja. Marekil, Anital ja Janil on see saksa keele ššhusistamine suuuur. Daniela räägib hästi, natuke susiseb. Meil Annaga pidavat väga väike aksent olema, aga meie sõnavara on kõige halvem.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

irw, irw ja veel irw:´D
oii kus ma tahaks Annat minestamas näha:D:D teete mulle selle šhow veebikas???:D:D:D

Anu Juhken ütles ...

:D ta minestab päris lahedalt jah..selline piiksub hääl tuleb enne :D