Külastusi

Domingo, 30 de noviembre

Hommikul oli igav ja hakkasin koristama, mille pärast mind pärast kiideti JÄLLE :D Pärast lõunasööki läksime Josed vaatama. Vanglas rääkisin põhiliselt onu Miltoni ja mingi tädidaga peaaegu kaks tundi juttu. Ütlesid, et ma räägin hästi..aga ise naersid pidevalt ja ahhetasid kui erinevad Eesti ja Ecuador ikka on. Aa kui Josed vaatama minna, siis seal vanglas üks vaheruum...täiiiesti rõve kuidas seal haiseb. Hullumaja lihtsalt! Aga see valvekoer, oh ta nii meenutab mulle Donnat, kuigi on palju palju kurjem..aga tore ikkagi :) Pärast käisin Lissette juures. Esimest korda nägin Silviat süüa tegemas. Enne ta ju ei pidanud tegema kuna nad said siit toidu, aga pärast seda kui Silvia Lissette ja Arlettega kurjalt tülli läks, siis papi ei lubanud enam neile siit toitu anda. Lissette ja Arlette võiksid siin söömas käija, aga Silviale midagi. Aga ega siis lapsed oma mammiga halvasti käituda ei taha, seega ei käi siin söömas. Midagi me seal vaatasime ja toimetasime, aga ma enam ei mäleta. Hiljem loomulikult vaatasime mõned Sabrina osad.. Õhtul läksin Darwini juurde. Vaatasime mu läpakast pilte ja rääkisime niisama elust. Tundub, et temaga ei saa kunagi jutud otsa :P ausaltöeldes esimest korda elus tunnen, et mul on mees soost isikuga nii palju millest rääkida.

Kommentaare ei ole: