Külastusi

Jueves, 18 de diciembre

Hommikul oli niii külm, kohe kuidagi ei kippunud seelikut selga panema. Panin dressid, mille pärast inspektor mind tundi ei lubanud minna. Ma polnud muidugi ainus, päris paljud olid soojema riietuse kasuks otsustanud. Kutsuti direktor meid üle vaatama ja ta siis pidi otsustama kas saadab meid koju vahetama või lubab kooli jääda. Mind direktor lihtsalt tervitas, naeratas ja lubas klassi minna..inspektor oli nõutult lolli näoga :D ja teised õpilased veidi pahased, kadeduse pahased nagu nad seda alati minu ja Vicky suhtes on.
Täna oli meil kitarri tund kuna eile jäi ära. Kirjutasime jälle igasugu tähtsat juttu ja tegime jooniseid. Õpsi hullult huvitavad meie keeled..no Ruthie oma ta juba niigi oskab:D Tal on veidi pikemad juuksed ja siis ta paneb need alati veidi pedeliku liigutusega kõrva taha:D ei, pull vend!
Kolmest saime Pauli, Vicky ja Annaga kokku. Tegime homseks tripiks süüa kaasa. Meeletul hulgal tuunikala ja kana saiu tegime. Kana plöksi sisse tegi Paúl ise majoneesi..täiiiieesti rõõõve KUI palju õli!!! Majonees ongi õli..pluss mõned munad, natuke sidrunit ja mingit rohelist juurikat pani ka maitseks juurde. Hea oli, aga pärast seda õli kogust nähes jäi kahtlane klimp kurku. Kaks kooki tegime ka. Tuleb pikk päev ja pikk bussisõit, nii et on palju toitu vaja. Hommikul 5.45 peame kooli juures olema, hullumaja. Õhtul käisin Darwiniga Mallis korraks. Ta põletas eile silmalao veits ära, suht kole on. Ebaloomulikult kurb oli, pole teda kunagi niisugusena näinud. Alati naerab kogu aeg..ja naermisest on palju kortse ka silmade juures :D Paúl ütles üks päev mulle, et mul kortsud silme all, et olen vana. Ma ütlesid – kus on kortsud, seal on olnud naeratus ;) need tekivad ju emotsioonidest. Annal ka, kui naerame sis on suht hästi näha..tuleb välja, et Soomes ja Eestis on emotsionaalsed inimesed:D

Kommentaare ei ole: