Külastusi

Viernes, 7.noviembre

Ärkasin üheksast ja jätkasin lugemist :) Oii, see Õuna Endel on nii ropu suuga, et mul hakkas kohe natuke imelik olla. Teate ju küll seda tunnet kui mõnikord teise inimese pärast häbi on..selline veider tundmus tuli :D Vara hommikul hakati mind pommitama sõnumitega, et Mama Negra jääb aru. Mis siis ikka, mina vastu ei pommitanud :D Anna rääkis, et jääb ära kuna eile oli Latacungas pommi rünnak või midagi olnud ja üks noor poiss sai surma. Nii et kindluse mõttes jääb ära. Me eile Annaga mõtlesime, et kas siin ka isadepäeva tähistatakse või ei. Täna saime teada, et siin tähistatakse seda samal ajal kui USA’s ehk juuni kolmandal pühapäeval ehk siis 21.juuni. Täna on kodus juba tavaline. Kõik on nagu rõõmsad. Teennija pani Jose Luisi jaoks toitu termosesse, oletan et siis minnakse teda õhtul külastama. Mina lähen pool seitse sellele peole, mis mu klass korraldab. Kaheksast hakkab pihta ja pean seal kella kaheni olema. Oh seda õnne, tavaliselt pean ju kaksteist kodus olema..aga nüüd pole midagi teha, kohustus on kohustus :D Kahju ainult, et pole Darwinit kellega tantsida, tülin majas.
Teised poisid on..imelikud.Tagasi peolt, kell on 02.41 Kella poole kuuest läksin pesema. Sooja vett ei olnud ja külmagi tuli üsna vähe, aga pesta oli vaja. Parajasti kui mu pea mõnusalt šhampooni täis oli, kadus vesi täiesti ära. Ootasin natuke, aga ikka mitte ühtegi tilka. Olin veidi aega nõutu, kuni vetsupott silma jäi. Hakkasin siis paagist mingi kopsikuga vett võtma ja pead loputama..midagi muud lihtsalt üle ei jäänud :D siin Ambatos võib vesi sulle ikka väga ebasobival ajal käkki keerata. Kähku korda end ja pidusse. Paljud klassivennad olid ukse ees ja kohe pisteti mulle viinuski tops näppu. Aga polnud erilist tahtmist seda kõrvetavat elajat kõrist alla kugistada, pole siiani olnud. Saime need pluusid kätte, mis kogu klassiga tellisime. Nagu helesinine, aga see on tume helesinine :D ega ta kena ei ole, aga midagi väga hirmsat ka mitte. Olime kõik ühtemoodi nagu sipeldad. Kuskil poole kümneni oli sees vähe rahvast, enamus võtsid alles õues hoogu. Meie aga püüdsime meeleheitlikult pileteid maha parseldada. Üks klassiõde ütles, et Franky tahab sinuga rääkida, ootab sind õues. Ma elu eest seletan, et ma ei tea ühtegi Frankyt. Tema aga vastu – mis sa ajad, ta ju poolenisti su poiss. Vau, mul on poiss? No siis koitis, et Darwin kunagi rääkis, et kui keegi midagi Frankyst räägib, siis see on tema. Rääkisime sotid selgeks, ma ikka kiikasin enne kodus igaks juhuks mõned vajalikud sõnad ka sõnaraamatust järele, et seekord end paremini kaitsta oskaks..näedsa läkski vaja. Mida mina kuulsin – ma olevat paar päeva tagasi mingis luks autos kellegagi kuumalt suudelnud..mhmhh tore, et ma ka siis teada sain :D Ainus lühikeste juustega blondiin Ambatos ja sind „aetakse“ ikka kellegagi segamini, vahva. Käisime Darwini õel Ruth’il järgi. Tagasi pidusse, rahvast oli niiiiii palju. Ma oleks pidanud baari leti taga töötama..seal toimus aeg-ajalt õlle jagamine – plikad libistasid end mööda letti ja valasid näljastesse suudesse õlle. Tore, et ma sinna ei läinud, muidu oleks need näljased suud õlle asemel mind neelanud. Ma ei tea mis värk on, aga Danielale saab alati pidudel koledate poiste ebaõnn osaks :D Ta ise on ju pikk ja siis need on väiksed ja nii koledad. Enne ühte viisime Anna koju ja sõidutasime alksi näljas Darwini venda Edisoni ja Javieri. Tagasi peole, seal toimus lööma..ma ei saanudki aru kelle vahel, sest tundus et mõned hakkasid seal niisama üksteist kolkima. Aga igatahes kordaläinud pidu – hea muusika, palju rahvast ja lööma – kõik mis ühel peol olema peab :D

Kommentaare ei ole: