Külastusi

Sabado, 8.noviembre

Tegin magamis rekordi, ärkasin poole ühest. Sööma ja õue muru peale raamatut lugema. Pavel käis mind kiusamas. Hüppas kordamööda ühelt- ja teiselt poolt muru ümber oleva aia moodi asjanduse pealt mulle peale ja siis püherdas mu peal ja kõditas. See abitu surma tunne oli, ei jõudnud isegi kedagi appi karjuda :D Igatahes lugesin „Rehepapi“ läbi, hea raamat, mulle meeldis. Aga arutada küll ei viitsiks ja ei tahaks selle põhjal. Ootan nüüd emme pakki, siis saab uue raamatu ja mis põhiline – šokulaadi. Just tuli meelde kuidas sulane Jaan toatüdruk Luisele oma sitakäki kohta sokulaad ütles :D Pärast läksin Lissette juurde filmi vaatama – Beverly Hillsi Chiauhau. Ja veel Sabrinat, see on nende lemmik Arlettega. Pidime Darwini ja teistega Banosesse pidusse minema, aga sadas nii palju ja mingi õnnetus oli Banoses juhtunud, et ei hakanud minema. Ei viitsinudki hästi kuskile minna, mingi väsimuse uss oli kallal. Läksin õhtul Cabinasse. Sinna on uus nurk tekkinud. Selline suur laua värk ja nüüd tehakse seal mingi masinaga mingit jooki, kohvi ja grill saia. Siis läksin Paveli, Walteri ja veel kahe ta sõbraga una vueltale – ühele tiirule..nagu nad siin alati ütlevad. Sõitsime linna peal ringi ja uurisime kus elu on :D See üks tiir venis kolme tunniseks. Ma kujutan ette, et üks ta sõber mõtleb, et ma olen ajudeta kana. Alati kui ta midagi minuga rääkima hakkas, siis ma lihtsalt vahtisin lollaka näoga otsa talle..no mis ma teha saan, kui inimene rääkida ei mõista. Pudistab nagu putru suust välja. Teine sõber mõistis rääkida ja temaga sain ikka pikad jutud maha aetud.

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

pavel mingi veidrik vääää

Anu Juhken ütles ...

selline tore veidrik jah :D üks õhtu ajas mind püksirihmaga maja peal taga ja oiiii kui valus sellega pihta oli saada..:D