Külastusi

Viernes, 14.noviembre

Telefon otsustas mind täna mitte üles äratada. Ärkasin Pauli kõne peale..mõtlesin, et see on äratus ja panin kinni. Aga siis kuulsin koolibussi meeletut pipiiibutamist õues ja peagi sõitis ta minema. Viskasin riided selga, sõin kähku ja tuhisesin taksot võtma. Koolis järjekordne üllatus – eile siiski toimus kool ja miks TEIE koolis ei olnud? Mmm..pool klassi rääkis, et ei ole koolis ja pool klassi oli puudunud ka:D Minul sellest mingit jama ei ole, sest matriklit (ma ei mäleta mis moodi see sõna on) või miskit säärast asja mul ei ole. Hispaanias sai õps jälle mu fantaasia ilmutise peale naerda. Pidime kursusega ülikooli minema, aga miskipärast ei läinud. Aa, tegin Skype – AnuJuhken. Ühe klassiõe tädi suri ära ja loomulikult tulid mõned „targad“ jälle mõtte peale – lähme ka missale kaastunnet avaldama. Tänan ei! Kirjanduse tund toimus väljas, pool klassi magas muru peal, mina kaasaarvatud. Kekas otsustasid neli klassivenda mulle kordamööda ja korraga armastust avaldama tulla. Suutsid salaja ja kiirelt ühe musi ka põsele teha ja olid sellest peaaegu üheteistkümnendas taevas. Ma sain lõpuks natuke tigedaks ja ütlesin paar koledat sõna eesti keeles. Muidu me kekas midagi ei teinud. Poisid mängisid jalkat ja kuna plikad midagi teha ei tahtnud, siis lihtsalt istusime ja olime. Niimoodi käivad asjad siin.
Pavel tõi täna mu tuppa teleka. Ma ei tea miks..võib-olla sellepärast et ma vahel pärast söömist nacional geografikut vaatma jään..ja siis nad mõtlesid, et ehk ma ikkagi tahan telekat. Las ta siis olla, vahel tore vaadata. Anna tuli külla, vaatasime veidi pilte. Siis läksime kinno James Bondi filmi Quantom of Solace’it vaatama. Inglise keelset tõlget polnud, nii et pidi mõlema kõrva ja muude kuulmisvõimetaga keharakkudega pingsalt tegevust jälgima. Pärast tuiasime veel natuke ringi. Kutsuti pidusse, aga ma üritan hea laps olla – kas reede või laupäev, mitte mõlemad päevad – ja valisin pigem laupäeva. Malli ette pandi täna jõulukuusk püsti ja Malli otsas on suur küünaldest jõuluvana :D Kui koju hakkasin minema, siis oli seal suur ilutulestik. Üldiselt võib siin ilutulestikku vähemalt kaks korda nädalas näha/kuulda. Pärast läksin Lissette juurde. Neil on ka juba ehitud kuusk toas ja igasugu jõulukaunistused ja tehislumi :D Kui õhtul akendesse vaadata, siis võib keerlevaid kuuski päris palju näha. Jutt käib loomulikult tehiskuuskedest. Tegime pop-corni ja rääkisime.

Kommentaare ei ole: