Külastusi

Sabado, 15.noviembre

Ärkasin pool viis hommikul Darwini kõne peale, kutsus Quitosse..ma olin nii unesegane, ei mäleta mis vastu rääkisin, aga igatahes magasin rahulikult edasi :D Siis ärkasin pool kümme klassiõe kõne peale, et cheerleaderid peavad kümneks kooli minema. Aga arvasime Annaga, et ega sest midagi ei ole, kui me ei lähe :D nädala sees vaatame mis sorti leaderid nad on ja mõtleme, kas tahame minna või ei. Enam magama ei viitsinud jääda. Vaatasin discoveri channelit ja armusin sellesse. Travel and living..Jamaicasse tahan kindlasti minna :D Siis helistas uuesti Darwin, ütles - õhtuks pane kleit selga ja löö end üles, me lähme pulma. MIDA? Jah, üks sõber abiellub. Okei, ma loodan et mu valge kleit mulle veel selga läheb :D:D:D Lõunasöögi lauas ütles papi, et ma olen seitsmest vahetusõpilasest ainus, kes tuba korras hoiab. Ja ainus, kes kõike sööb, ilma et viriseks :D Tundub, et nad on minuga rahul..kuigi papi vahel kirtsutab nina kui ma jälle välja lähen(vana inimeste värk, mis seal ikka):D Tegin end varbaküüntest juusteni korda. Kleit justkui läks selga, aga ma ei saanud ise lukku kinni. Kedagi kodus ei olnud, läksin siis tädi juurde, et ta mul luku kinni paneks. Ühe koha pealt oli suht pingul ja siis juhtus midagi kohutavat - LUKK LÄKS KATKI XD:D:D:D::D:D:D:D Mul ei tulnud ei a-d ega o-d suust välja :D Lihtsalt seisin lollakalt ja helistasin siis Darwinile – et mul on „väike“ probleem. Läksin välja oma katkise lukuga, ta pidi kuse püksi irnuma. Üritas parandada, aga ei saanud. Läksime ühe ta sõbranna juurde, et ehk naine oskab paremini :D aga eesti lukud on teistsugused..kangutasid nii ja naa ja lõpuks läks lukk täitsa katki :D Mul oli tuju suht ära. Kellegi teise kleiti ka ei saanud laenata – kõik on minust kas suuremad või väiksemad. Ostsime siis terve posu väikseid haaknõelu, panime nendega kinni ja sain ühe valge jaki peale. Tuju oli ikkagi jama, Darwin ostis mulle terve posu roose, et rõõmsam oleksin :D :) Sõitsime sinna kus pulm toimus, mõtlesime natuke aega autos ja mõtlesime välja, et ei lähe. Mõned sõbrad tulid ka ära ja läksime teist pidu otsima. Aa, kõndisime tänaval ja mõned inimesed sosistasid – vaata, ingel!
Emme, kes nüüd mu luku ära vahetab ? Kes mu riided korda teeb ja parandab ?
Tagant järgi on endal ka naljakas mõelda :D peab peab peab dieedi käsile võtma. Aga aga aga ei suuda. Muidu poleks midagi hullu..selles suhtes, et miks ma ikka end tagasi peaks hoidma(elu tuleb nautida, sööki tuleb nautida), nii kaua kui normaalne välja näen, on kõik hästi..aga see ajab küll hinge täis kui riided siit-sealt kitsaks jäävad ja..katki lähevad :D Ärge nüüd mõelge, et ma nagu elevant olen :D oh eii, üks 2-3 kilo juures, ühtlaselt igale poole ära jaotatud (mu organism teeb head tööd:D)

Kommentaare ei ole: