Külastusi

Jueves, 13.noviembre

Mitte midagi tegemise päev. Magasin kaua ja laisklesin päev läbi. Ma olen oma toas nii hiirvaikselt, keegi ei saa arugi et ma kodus olen..ja siis nad panevad ukse lukku ja lähevad minema :D Aga õnneks on teine uks ka, mille saab seest poolt ilma võtmeta lahti teha. Põhimõtteliselt, olen mina rahulikult oma toas ja järsku kuulen kuidas papi all hullu moodi nutab. Mhmm..ei osanud midag teha, olin edasi vaikselt oma toas. Õhtul käisin riietel pesumajas järgi. Hirmuga hakkasin kodus jakki uurima..puhas! See pidi küll imemasin olema :D Siis käisin Darwiniga kuskil teises linnaotsas. Negrod ja Fernandod ja muud loomad keerasid sita kokku ja nüüd tahetakse neilt korter ära võtta. Ta käis siis korteriomanikuga rääkimas. Vana vana onu, silmad olid pool kinni ja no päris rauk teine. Aga blond äratab siin kõigis seitsmenda nooruse..edasi võite ise mõelda. Ja ega ta enam tige ka ei osanud olla. Vabandas miskipärast mu ees, ei tea miks, aga ma naeratasin tagahoidlikult ja „andestavalt“ :D Sõin ühte huvitavat puuvilja – taxot. Kuskil käisime veel söömas. MA ei saa aru, mis sellel Javieril viga on. Kogu aeg norib tüli noh. Ma olen täiesti tavelises Anu olekus, silmanurgast näen et Javier vahib punnis silmadega. Vaatan talle otsa, siis ta väristab ennast ja karjub – vaadake, vaadake..ta tahab jälle kakelda. Eem, jah. Üks päev kutsun ta duellile..ta suht pool pede ka, nii et ma võidan nagunii :DKodus rääkisin mammiga. Ajasin ta nutma, ausõna ma ei tahtnud. Lihtsalt küsisin Jose Luisi kohta ja siis ta hakkas nutma. Aga Jose on ikka täitsa loll ma ütlen! Esmaspäeval oli papi sinna läinud ja nägi kui ta selle teise naisega kallistas ja musitas. On tropp, alles palus Christinalt vabandust..ja ta isegi andestas talle. Kui Christina nüüd peaks neile peale sattuma, siis ta kaoks siit samal õhtul. No papi läks viha täis ja karjus selle naise peale nii kaua kuni see ära läks. Siis karjusid Josega edasi teineteise peale. Jose oli nii tige, ütles et ta ei taha enam kunagi, et keegi perekonnast sinna läheks. Sellepärast siis papi nuttiski.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

mh, nii kurb:( Selline tunne tuli kohe, et tahaks ka su pisikesi "vanemaid" kallistada :((
Tundub, et igal pool on vanemad oma lastega hädas, mitte ainult meie emmeliine...

Anu Juhken ütles ...

Meie emmeliine küll hädas ei ole meiega..me oleme ju inglid :) :D

Unknown ütles ...

jaa-jaa...inglitega on vahel rohkem probleeme kui maiste olevustega :D