Külastusi

Domingo, 9.noviembre

Hommikul kui ma ärkasin, oli maja tühi. Tüüpiline. Panin Pavelilt saadud muusikat arvutisse ja saatsin ühe tüütu kärbsega sõnumeid. Ma oskan ikka nii vastikult otsekohene olla. Väike Conzalo(see Qutio kutt, kes Latacungas natuke ära armus minusse) solvus ja ütles, et ma olen jäme, kare, ebaviisakas, mühakas..:D kaua ma ikka jõuan kõigiga tore ja hea olla..siis mul läheks sõnumite saatmine kole kalliks xD otsigu uus silmarõõm. Lõunasöök jäi täna poolteist tundi hiljaks. Ega ei mäletagi mida ma tegin. Tundsin raamatust puudust, mõtlesin uuesti Rehepappi lugema hakata. Aga siis jälle mõtlesin, et vist natuke vara..võib-olla mõne kuu pärast :D Mammi ja papi käisid Jose Luisi vaatamas, ma ei tea midagi. Neljast läksin Darwiniga välja..rohkem sõpru mul siin lähikonnas pole :D Ostsime suure jätsi ja jalutasime korterisse. Põhitegelased Fernando ja Edison koos ühe oma tüdrukuga olid seal..ühe paljudest, nii kuskil seitsmest-kaheksast. Läksime terrassile sööma ja jutustasime teineteisele elulugusi..sai päris huvitav :D Oiiii pergale ma ütlen, Edi raibe tegi mu jaki niiiiiiiiiiiiii siiiiiiitaseks. Jätsin selle alla tuppa, ta oli seal oma tüdrukuga veits purjakile jäänud ja mu jakk lebas põrandal mingi rohelise löga sees. Nüüd on küll imevahendit vaja, et see puhtaks saada. Niigi ei pese nad pesumajas seda selliseks valgeks nagu minu emme imevahendid seda tegid. Emps ma mõtlesin, et saadan selle koju, sa pesed puhtaks ja saadad tagasi. Kas pole mitte hiilgav mõte? :D Ei, elama ta siin ei jää. Nüüd sai üks tubli jutt mu jaki kohta, aga mis teha kui „ligimeseasja“ armastus nii suur on.
Natuke liiga leboks on see koolivärk siin läinud. Nüüd ei viitsiks enam kohe üldse minna. Aga jällegi lohutan end mõttega – kaks päeva koolis, siis üks vaba. Nimelt kolmapäeval on Ambatos desfile - paraad. Bastonerad ka seal..siis saab Anna mõnuga neid plastmass kuulikesi mööda jalgu :D Selleks nädalaks on meil plaan minna kinno James Bondi uut filmi „Quantom of Solace“ vaatama, kesklinna odavaid poode rüüstama, minu toa ilusamaks muutmiseks miskit otsima ja nädala lõpus õnnestub ehk kellegi juures sleepoverit teha. Aga ei tea kelle..Annal on kohutavaim 8 aastane õde maailmas, minu kodus liiga palju probleeme ja Daniela..seda peab uurima.
Ma ei tea, papile ei meeldi üldse Darwin ja mammi muudkui seletab ilusatest paikadest ja lisab vaikselt – sa pead Darwinile ütlema, et ta su sinna viiks..aga papile mitte sõnakestki. 6.detsembril on Quitos kogu Ecuadori vahetusõpilastel ja nende peredel kokkusaamine. Mammi ütles, et Marena ja ta poiss tulevad minuga sinna..ja siis lisas jälle vaikselt – aga sa kutsu Darwin ka kaasa. Ei tea kas naerda või nutta :D
Õhtul käis jälle all kõva vaidlus. Mingid võõrad hääled olid ka ja üks naine tönnis täiega. Pavel ja papi olid vististi kohe väga tigedad, karjusid üsna ägedalt. Ma ei julgenud alla minna nagu alati :D

2 kommentaari:

elu on lill! ütles ...

Hehh ma see reede seda filmuskit vaatama :D

Anu Juhken ütles ...

ma käisin ka eile ehk siis reedel :D päris hää :P