Külastusi

Domingo, 16.noviembre

Tulin hommikul üheksast oma katkise kleidiga koju. Kõik naersid. Suht näru tunne oli. Külm dušš äratas üles ja tegi inimese olemise. Sõin ja olesklesin. Tahtsin magama minna, aga Lissette tuli ja jäime rääkima. Vaeseke on armuvaludes :D mis mina 12 aastaselt poistest teadsin? Nada, puha laps olin ju. Kiire lõunasöök ja kahest läksime Jose Luisi vaatama. Nii palju tädisid oli seal. Sain teada, et mammil on seitse õde ja viis venda. Papil on kolm õde ja kaks venda. Algul ei tahetud mind sisse lasta, aga siis üks tädi seal midagi seletas ja sain sisse. See mehike kes ukse peal valvas, väristas kulme ja tegi silma, saatsin talle surmava pilgu. Siis katsuti läbi meid, et ega midagi kahtlast kuskil pole..rinna vahelt otsiti telefoni, suht ebamugav :D Hakkasime läbi koledate ja haisvate ruumide kõndima. Oli palju vanasid, vastikuid ja rõvedaid mehi. Tädid võtsid mu turvaliselt enda keskele, et katkiste hammastega irvitajad lähedale ei tuleks. Jose oli nii teistmoodi – veidi habet ja vuntsi oli..pole veel kunagi enne näinud teda nii :D aga üldiselt ei kasva siin enamusel meestel(vähemalt nendel keda mina tean) sellist habet nagu näiteks Allanil ja Alaril :D imelikult vähe, pole nii tihe..ja ei kasva nii kiiresti. Palju rahvast tuli teda vaatama. Nägin oma nõbusid ja sain teada, et üks elab mul vastas majas ja teine ümber nurga. Muidu see vangla kus Jose on, ei ole väga hull. Seal on ikka vangla kohta normaalsed toad ja voodid ja asjad..seal vanglas on need inimesed, kes ei ole midagi väga hullu korda saatnud. Aga kõrval vanglas on mõrtsukad ja muud elajad, neil ei ole midagi. Istusime ruumis kus oli üks väike laud ja telekas. Meid valvas ilus suur hundikoer. Keskine mees hakkas suitsuga sisse tulema ja koer läks peaaegu kallale. Üks väike riietega koer lippas ka seal ringi. Kella neljast lõppes külastusaeg. Kodus tüütas mind Nikol, kes muudkui minu ja Paveli toa vahet siiberdas ja oma kassi vastikult solgutas. Mul hakkas kassist nii kahju, aga kui Nikolile midagi öelda, ega ta siis ei kuula. Lõpuks sai mul natuke siiber ja läksin välja. Läksime näljase Darwiniga sööma – toidu kohti on siin IGA nurga peal ja veel palju rohkem. Pärast läksime Darwini juurde filmi vaatama. Film sellest kuidas kunagi ammu-ammu Ecuadoris vihmametsades elati, teate ju küll seda džungli Jorge kehakatet – üks lapike tillu ees ja riide riba pepu vahel :D kuidas hõimud omavahel kaklesid ja kuidas inimesi tapeti. Suht kole oli, aga naljakas ka. Teil hakkab poole tunni pärast kool. Toredat hommikut :)

Kommentaare ei ole: