Külastusi

Reede, 31.oktoober

Küll ma ikka olen rumal. Läksin mina ilusti seitsmeks kooli, vaatasin juba õues et üldse liikumist ei ole ja kuidagi veider. Otse loooomulikult ei suutnud minu aju eile kinni haarata jutust, et peab 8.30 kooli tulema, tavalise koolivormiga ja tunde ei ole. Niisiis olin topelttopelt loll – seitsmest koolis, raske koolikotiga ja kekadressidega(sest reedeti on kekad). Toimus hoopis selline asi, et kell 9 hakkas bastonerada, trummi peksjate, pilli mängijate ja marssijate ja no igasugu tegelaste piiikkkkk..esinemine ei ole selleks hea sõna, võite ise parema mõelda. Toimus kuskil tund aega, siis pärast seda jõime colada moradat. Siis jalutasime mingi pundiga koolist mo kodu lähedal asuvasse feria de finados’sse – see on laat ja seal on lõbustuspark ka, neid on Ambatos kolm. Toimuvad need iga aasta novembris(nojah, algavad tegelikult juba oktoobri lõpus) Samuti on novembris poistel miskipärast kombeks plastmass püstolitest väikseid kuulikesi vastu tüdrukute jalgu lasta. Niisiis vaatasime seal ringi ja läksime Pauli ja Vittoriaga kesklinna Vickyle telfoni otsima. Pärast istusime veits Pauli juures, taksot oodates põrkasin kokku Silviaga. Läksin nendega kuskile Lissettele Halloweeni jaoks nõia kostüümi otsima. Koju, sõin ja magasin natuke. Poole kaheksaks läksin Malli, seal toimus moeshow. Sain kokku Darwini, ta venna ja kolme tšikiga. Päris vinge värk oli, lauljad oli ka ja puha. Pärast saime veel mõne liigselt meigitud ja koleda tšikiga ning mõne kutiga kokku ja läksime kesklinna klubisse. Vanim klubi Ambatos. Õhus oli tunda halloweeni aroome ja seda sai ka silmaga näha – oli igasugu nõidasi ja bitche. Minu lemmikuteks osutusid kolm pedet, tüübid olid kohe niii peded kui peded! Räigelt ära meigitud, juuksed üli blondiks värvitud, tegid hullemat pede naeratust kui Arnold Oksmaa, käitusid rohkem naiselikult kui naised, tantsimist ma lihtsalt ei oska kirjeldada. Kaks neist tirisid Darwini enda juurde ja hakkasid end mööda teda nühkima ja tahtsid musi teha,höäk :D Pede hispaania keeles on maricón, igaks juhuks et te seda sõna viisakalt kasutada saaksite.

Kommentaare ei ole: