Külastusi

Laupäev, 1.november

Piibe Piibe, kallis PIPSU palju õnne! :) 19 aastat juba eksisteerinud siin maamunal, päris veider mõelda eksole? Titest saadik kõrvuti vankrites karjunud ja nüüd 2 kuud pole saanud niimoodi kisada. 9 kuu pärast karjume nii kõvasti, et kultra mägi väriseb ja sauna mägi variseb kokku :) Nõus?
Arvatavasti magasin kaua. Panin mõned vajalikud asjad kotti ja neljast hakkasime Daniela ja Janiga Latacungasse Lena sünnale sõitma. Teised Ambato omad, peale Anita, olid juba seal ja neli Latacunga õpilast ka. Kõigepealt läksime kõik pizzeriasse sööma. Siis Lena peiksi majja, sinna tuli juba päris palju kohalikke ka ja viis Quito kutti. Pidu sakkis täiega! Meil Annaga oli küll naljakas, Marek ütles selle peale – Look! They have fun without alcohol, Ruthy I want to be like them! :D ma eelistan pigem kainena naljakas olla, kui seda räiget asjandust kõrist alla kallata mida nad jõid. Mingi pisike ja kole Quito kutt ütitas Danielat sebida, ta oli liiga kole ja me Annaga otsustasime, et Dani väärib ilusamat..keerasime veidi sitta kutile. Õnneks me väga kaua selles majas ei olnud, läksime edasi klubisse – Skyway või midagi taolist. Ostsime piletid ära(1,50$), läksime sisse ja pidime naerust püksi pissima – mitte kedagi ei olnud seal. Laupäev ja mitte kedagi ei ole klubis, nojah. Veidi olime seal, siis saime teade miks klubi tühi on – kõik olid mingil kontserdi moodi asjal. Läksime seitsmekesi ühe Qutio kuti autoga seda kohta otsima. Ei leidnud ja läksime tagasi sinna kus teised. Siis pressisime end üheksakesi autosse ja uuele katsele, teised võtsid takso..muhahahaa. Leidsime selle koha ja tõesti kõik vist olid seal. Osad läksid tagasi Lena poisi sakkivale majapeole. Anna, Jessa, Malvina, Daniela, kolm Qutio kutti ja mina jäime sinna kontserdile. Anna ja Jessa pered olid ka seal ja puha juua täis :D Üks Quito kutt – ma nime jälle ei mäleta – armus minusse väidetavalt esimesest silmapilgust. Päris armas teine, aga njäääää..sai üsna palju vaielda ja jageleda temaga. Ühe paiku pidid teised tagasi Lena juurde minema, Quito kutt hoidis must kümne küünega kinni, et minust lahkuma ei peaks ja oli kurb kuna ma talle oma numbrit ei tahtnud anda :D Anna tegi pahandust ja andis salaja..ma ju ei viitsi kõigiga sõnumeid saata,arrgh!!! Siis liitusime Jessa, Anna ja mina nende peredega. Ööbisime kõik Jessa juures, ma ei tea kas ma olen juba maininud, et Anna ja Jessa on nõbud. Igatahes on ja Anna pere käib iga nädalavahetus seal. Nii nii liitusime nendega ja oh juudam, Anna ema(Gabi) oli nii purjus! Muudkui aga – ANU WHISKY? Mina - NO NO! SI ANU, TU TENES QUE BEBER ALGO. Ja kallutas niimoodi meile kõigile vägisi viskit sisse. Tantsisime seal temaga ja siis ta, nii Anu ja Anna nüüd üks keerutus, nüüd käsi, nüüd pepu, nüüd alla..ta ise oli nii porine ja kole kole must, trampis nagu segane :D ta võiks ikka mu kirjanduse õpetaja olla :D Kahe paiku hakkasime koju minema. Tee peal sai ka natuke ikka joodud ja nalja nabani. Gabi kutsus nüüd mind igale poole kaasa nendega. Terve tee autoga koju otsis purjus Gabi sobivat raadio kanalit, ei leidnud, kodus jätkas samas vaimus :D:D Kõik joovad selles suguvõsas! Okei, Anna isa on vana nagu minu omagi ja talle ei meeldi joomine, sellepärast ta laupäeviti ka Jessa kodus ei ööbi:D Aa, midagi päris imelikku, Jessa vend Hugo küsis täna Jessalt kas ta tema tüdrukuks ei tahaks hakata. Jah, tüüp on oma õesse räigelt armunud ja kui nad kahekesi on, siis ta ütleb kogu aeg et tuleb öösel tema kõrvale magama..näpib teda ja on selline vastik. Loomulikult vastas Jessa EI, aga ma mõtlen kui ebamugav võib tal seal elada olla niimoodi. Enne magama minekut rääkisime veel maailma asjust ja magama jäime poole nelja paiku.

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

kas autojuht oli kaine ?

Anu Juhken ütles ...

eem..ei :D siin on üldse vähe kaineid autojuhte reedeti ja laupäeviti.