Külastusi

Neljapäev, 30.oktoober

Nii nii, ei saanud üldse magada, kogu aeg mõtlesin sellele et pean hommikul õigel ajal üles tõusma. Pool aju magas, teine pool oli üleval ja kuulas hääli...keegi nuttis ja oigas öösel, ei tea. Varbad külmetasid hirmsasti, huvitav kas muidu ka külmetavad ja ma lihtsalt ei tunne? Ma ei saa aru, mingi kukk on lolliks läinud..hakkab öösel ühe ajal kirema. Igatahes oluline on see, et ärkasin 5.40..panin veel silma veidiks kinni ja ärkasin ehmatusega 6.34 Peaaegu päris hea :D bussi loomulikult ei tulnud. Kurjam ma just esmaspäeval maksin uue kuu raha ja bussijuht jäi mulle veel 5$ võlgu. Kuhu me niimoodi jõuame? Kooli või? Koolist rääkides (võite ette ära naerda), toimus täna kaks esimest tundi (suur ja ümmargune irnumis nägu). Ülejäänud aeg sai Annaga netis uurides veedetud. Bastoneradel ja marssijatel oli proov. Nii vahva, et ma bastoneraks ei läinud..Anna sai vormi kätte, selle raha eest suht veider teine. Ja midagi kohutavat – mind pandi cheerleaderite gruppi. A - NU ON - NII - LOLL, HÜP – PAB RIN - GI NA – GU KOLL..juhuuuuu!(ja kõik lehvitavad nende käe otsas olevate tuustidega). Ma ütlesin mitu korda EI(nagu meile yfus õpetati EI ütlema), aga nad panid ikkagi ja ei tahtnud kuuldagi sellest, et ma pole üldse painduv. Aga samas pole siin imestada midagi, sest kõik jõehobud panid end kirja ja vaevalt et nad minust rohkem ringi hüpata jõuavad või painduvad(õelus mu arm:D). Pagan mul ajab juba maksa üle kopsu, et siin iga kuradi päev jälle millegi jaoks dollar või kaks koolis vaja maksta on. Küll pidavat mingid laulumehed laulmas käinud olema..ei tea kus karupepus ma siis olin. Siis on millegi jaoks vaja mingi kaust või kott või alus või miskit osta..kuskile mingi buss..ärme unusta kontrolltöid(I)..valimiste pläma.. Muide meie klass võitis valimised ja on nüüd kooli president.
Poole viiest läksime Annaga Malli, et Lenale kink osta. Lõhnaõli ostsime. Siis avastasime enda jaoks Eta Fashioni. Tuuskisime terve poe läbi ja veetsime mõnusalt aega proovikabiinis. Tore on olla blond ja kaunis..sain kaks 35 dollarist pluusi 16 dollariga. Loomulikult külastasime Megamaxit. Dieet küll kummitab peas, aga šoksile EI veel öelda ei oska. Uue adaptari soetasin ka.
Sõnasin siin sangre de dragoniga päevad ära. Hakkasid teised suure hooga..pagana pihta. Vabandan oma avatuse ees.

Kommentaare ei ole: