Külastusi

Pühapäev, 2.november

Ärkasime üheteist paiku ja kohe hilinenud lõunasöögile. Mind pani see lõunasöök mõtlema, et kas minu peres ka sellist asja eksisteerib? Ma ju magan nii kaua..:D Ja kui eksisteeribki, siis kindlasti mitte nii rikkalikuna kui Jessa peres. Pärast seda poole üheni jutustasime niisama ja siis läksime nende vanavanemate juurde. Edasi turule. Jessa ema ostis kahte sorti putukaid..ma ju söön küll kõike, aga vat neid suhu toppida ei suutnud. Anna ja Jessa maitsesid, mul tuli juba ainult vaatamisest oksemaik suhu. Teisi huvitavaid asju maitsesin, head olid. Jalutasime ringi ja otsisime kana :D kuskilt osteti lõpuks ära ja läksime tagasi. Poole kolmest läksin bussi peale ja tagasi koju. Pagana colada morada! Mina sain aru, et läheme kooli seda tegema. Läksin siis rõõmsalt kooli taksoga ja helistasin Paulile. Pagana pihta, hoopis ühele feria de finados’sse müüma pidime minema seda..läksin siis sinna. Nagu alati, erineb see mida peaks tegema ja mida plaaniti teha, kõvasti sellest mida päriselt tehakse. Niisiis ei müünud me midagi, ma ei tea miks. Kõmpisime niisama mõndade klassikaaslastega ringi ja uurisime asju. Pärast lohutasin armuvalus Pauli. Avastasime, et armastame teineteist palju palju(nagu sõbrad) ning hirmu ja naljaga mõtlesime, et päriselt ära ei armuks xD Kiikusime Vittoria, ta peiks Mono, Paul ja mina..ja ajasime suhteliselt sellist nilbet juttu nagu ma seda eestiski teen..päris kodune tunne tuli(A);D Poole kaheksa paiku läksin Darwiniga teisele feriale. Seal saime kokku teistega, sõime jälle huvitavaid asju ja kondasime ringi. Sain amburi kaelakee ja paar vidinat veel. Kohutavalt palju rahvast oli, aga me pidime ikkagi Jose Luisile otsa jooksma, ta oli suhteliselt üllatunud näoga..ma ei viitsinud ahhetada, tegin näo et kõik on kõige paremas korras:D Pealegi on praegu tema see must lammas oma teise naise ja probleemidega..nii et mina ei tohiks küll pinnuks silma jääda. Aah, need pagana püstolid millest sulle plastmass kuulikesi vastu jalgu lastakse..ja kui veel blond ka olla, siis on garanteeritud et saad neid mõnuga tunda. Kuradi valusad on! :/ Kodus maadlesin Paveliga, kes padjasõja ja kõditamisega mu paha tuju parandas. Kinkis mulle ühe sucre – see oli kunagi ecuadori raha. Ma andsin talle eesti mündi, mis nüüd tema sendikogus oma täies hiilguses..hiilgab.(imelik sõna hi-hi-hiiiilgab..kuidagi väga imal).(imal on ka imelik sõna, eksisteerib?).
Aa, selline rõõm – homme pole kooli. Ja siis kuulsin veel täna, et võib-olla ei ole meil neljapäeval ja reedel ka tunde. Ideaalne aeg randa minemiseks. Vamos a la playa..nanananaa. Aga kui ma reedel sellel klassi peol miskit tööd tegema pean, siis on kakajunn. Aga SIIS jällegi kuulsin ma täna poole kõrvaga, et mina ja Vicky töötame vabatahtlikult..ei viitsinud oma vigase keelega uurima ka hakata miks. Sest tõsiasi on, et niimoodi mitte midagi tehes me seda raha küll kokku ei saa ja minul ei ole seda hiiglama summat ka kuskilt rahapajast võtta. Kui vabatahtlikult, siis sorry tüübid, aga ma nii vabatahtlik ka nüüd ei ole ja valiksin pigem ranna.muhaha.

3 kommentaari:

Unknown ütles ...

armuvalus jumal :O ...hakkab kujunema,jajaa....hakkab kujunema...

Anu Juhken ütles ...

Paul on armuvalu, mitte mina!! :D:D rumal :D

Anu Juhken ütles ...

oi natke nässu läks - PAulil on armuvalu, mitte minul! :D