Külastusi

Lunes, 3.noviembre

Väga külm oli öösel, mõtlesin mitu korda üles tõusta ja rohkem riideid selga panna, aga ei õnnestunud. Külmetasin edasi ja tõmbasin end kerra nagu kass. Juba mitu mitu päeva järjest muudkui sajab. Nagu Eesti sügis, veider. Külmast hoolimata suutsin poole kaheteistkümneni põõnata. Tahtsin sooja dušši alla minna(kas ma ikka olen maininud, et siin läheb vesi täitsa kuumaks?..mitte nagu Silvia kodus pool külm.), aga hommikul polnud miskipärast tilkagi sooja vett. Sõime ja ma jäin alla telekat vaatama. Kolisin arvuti ka alla, kirjutasin, kuulasin muusikat ja lausin kõva häälega kaasa. Järsku tulid mammi, papi ja Marena koju, ma ei märganud ja lasin aga edasi, nemad naersid salaja :D „Sõitke-sõitke, mõisaperse lakkujad! Et teil sitajunn keelel kukuks!“ Ehk siis lugesin natuke Rehepappi. Andrus Kivirähk on üks tore mees ma ütlen, hästi kirjutab. Mõnusalt veidi ropp raamat kohati, eriti tore on see praegu, kui pole kedagi kellega eesti keelt rääkida :D paneb suunurgad värelema. Vahepeal käisin poes midagi hääd ostmas. Õhtul käisin Lissette, vanaema Charo, Lida ja keskisega veel laadal. Muidugi oli vanaema Charo nii ähmi täis ja tahtis mulle kõike näidata ja nende juurde pika ajaloo maha rääkida. Tema sõnul peaksin ma pool laata kokku ostma ja teile Eestisse saatma. Sest kõik on ju Ecuadorile omane, traditsiooniline. Eelkõige kõiksugu pisikesed ja suured kujukesed, mis kapi peal nii palju tolmu koguksid :)) Mõned asjad jätsin ikka meelde ka ja homme kavatsen neid ostma minna. Muidu ostsin neid pulgakesi, mis põlema pannakse ja siis on tuba lõhna täis..koos armsa alusega. Mul nimetus ei taha hetkel kuidagi välja tulla.

3 kommentaari:

Inga ütles ...

viirukid,anu,viirukid

Anu Juhken ütles ...

Oh, tänks Inks :D

Anonüümne ütles ...

ma siin ka elu eest meenutasin seda sõna:D:D