Külastusi

Kolmapäev, 29.oktoober

Koolibussi ei tulnud, võtsime Beleniga koos takso. Belen on neljandalt kursuselt, elab siin lähedal mul. Sain täna Annalt kuskil 500 oriente pilti, pluss mul endal on kuskil 300. Vaatasime neid mõlemad hispaania keele tunnid. Aaa, see uus kirjanduse õpetaja..läks ära, naeru koht! Juhtus selline asi, et mitu tundi jäi ära(ülla ülla), siis tuli matemaatika tund ja ma ei viitsinud sinna ka enam minna :D Sain teada, et koolibuss oli hommikul avarii teinud. Pidin taksoga koju minema. Mõtlesin et pikutan veits voodis, üldse polnud mõttes magama jääda. Aga mis sa teed, kui uni võtab võimust. Jälle kolm ilusat tundi. Pärast sorteerisin pilte..Anna oli väga hoogu sattunud ja ülimõttetuid pilte teinud :D kustutasin palju palju ja alles jäi veidi üle 500 pildi. Õhtul käisin Cabinas, hakkasin pilte üles laadima..poole peal kiilus asi kinni. Nii vahva! Pavel on siiani heinapalli piltidest nii vaimustuses. Lisas mind msn ja hakkas siis selle teel mult naisi nõudma :D Ta kogu aeg norib ja kiusab, aga ma oskan ka :D
Õhtul..tegelikult kell on praegu 1.10 ja juba mitu tundi käib all vaidlemine ja vahel pool karjumine. Ma olen ju viisakas ja ei kuula teiste juttu pealt, aga see lihtsalt tungib kõrva. Teemaks siis Jose Luis . Seeeeebiiiikaaas.
Pagan, mu adapter läks orientel kärssama, nüüd pole millegagi telefoni akut laadida. Hommikul pean vist tunde peale üles ärkama:D
Laupäeval läheme, ma ei tea kas just kõigi Ambato vahetusõpilastega, aga igatahes läheme Latacungasse lärmaka sakslase Lena sünnale :D Ööseks jääme sinna. Pühapäeval pean kella 5-9 koolis colada-moradat tegema, see on toredalt hea jook.
Veel selline asi, juba ammu vaatan mina, et kuidagi imelikult palju noori käib ringi plaaster nina peal. Mõtlesin, et äkki mingi suitsetamise värk. Aga näri näpust, siin on ninaoperatsioon popp ja noortepärane. Mis siin tore on – mu nina ei ole siin kole nagu eestis. See on väga kaunis! Mu kõrvad ei ole suured, nunnud on! :D Rääkimata silmadest, juustest, kulmudest, huultest..kas ma hakkan egoks? Ei, aga ma tunnen end hästi..ja veel paremini kui mõned kilod maha saan xD

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ohh, äkki siis minu kõrvad on ka seal nunnud?? :J :D ja pepu ja... ja ämmm... mis mul veel nunnut on?:D

Anu Juhken ütles ...

Sa oled siin üleni nunnu, usu mind :D nuku oled :D