Külastusi

Mircoles, 5.noviember

Eile venis magamamineku aeg hiljale ja seetõttu hommikul magasin veits sisse. Kiiruga viskasin riided selga ja jooksin välja. Jälle vihma sadas, aga täna oli see isegi tore, kasulik - õues rivistumine jäi ära. Kui kaua mul juba hispaania keelt pole olnud, ei mäletagi. Korraks oli õpetaja, aga ta oli haige ja tundis end halvasti..ja kadus ära. Anna on ka ikka haige. Ma siis kuulasin muusikat ja seletasin keka õpsiga(saladusena võin öelda, et ta on veits imelik). Sociologia tunnis tegi õpetaja meile Pauliga vihjeid, et me paneks arvutid ära. Aga selge sõnaga ei öelnud ta midagi, seega polnud valesti midagi :D Niii külm oli koolis! Meil ju õuele avatud kool ja kui väljas on külm, siis ega klassiruumis väga soojem ei ole. Võtsin kingad jalast ära ja panin jalad pepsi alla sooja. Tunni lõppedes hakkasin kingi jalga panema, üks kadunud. Kõik irnusid nagu kolmanda klassi õpilased ja keegi ei öelnud, kuhu auku nad selle pistsid. Oleks tahtnud eesti keeles karjuda nende peale! Aga sundisin end rahulikuks jääma. Kindad võtsin ka korraks käest ära ja teisel hetkel olid need juba kellegi pinalis. Oiiii raisk(vabandust) ma ei leia selles küll midagi naljakat. Ma arvan, et kui keegi minu klassist eestisse vahetusõpilaseks tuleks, siis ta pannakse viiendasse või kuuendasse klassi. Kas tõesti on Paul, Vittoria ja Belen ainukesed normaalsed mu klassis, kellele ajud kingitud on? No Vittoria puhul on see loogiline – ta on ju Euroopast :D Paul on peaaegu et pool ameeriklane. Ja Belen ? Belen käis varem teises koolis. See seletab kõik. Ilus välimus, loll sisemus - see käib täpselt minu kooli kohta. Mata õps on kõige mökum üldse mu koolis. Nagu mingi pepe. Üritab seletada midagi, aga tal ei tule see hästi välja. Hääl on ka nagu pepel ja lollakas nägu on kogu aeg ees. Siis täna tuli mingi teine õpetaja tundi jälgima ja lõpuks hakkas ise teemat seletama. Muidu veel selline asi, et tavaliselt pool klassi sellesse tundi ei ilmu. Täna ilmus koolibuss välja. Uus buss ja uus juht. Ma ei saagi oma viite dollarit tagasi, njuks:( selle eest saaks ju viis korda taksoga sõita! Ja siis see uus juht üles, et esmaspäeval siis maksate. Ma tirisin kohe Pauli tõlgiks ja pool karjusin, et mida kuradit ma alles maksin selle kuu eest ja ei kavatsegi uuesti maksta. Nädal aega nii kui nii mitte millegi eest makstud ja nüüd tulevad veel vabad päevad. Tahan pool detsembrit ka maksmata sõita saada nii! Aah ja randa ma ka ei saa :( Nokkisin end lugedes magama. Viie paiku läksin Darwiniga välja. Õpetas mind bussidega liiklem, veidi suutsin meelde ka jätta midagi. Tahtsime ühele teisele feriale minna. Läksime kohale, aga upsi see oli eile ära lõppenud :D Siis läksime korterisse, keegid mängisid twisterit ja keegid olid niisama. Käisime hiinakas söömas. Ei jõudnud neid hiiglama hunnikuid ära süüa ja tegime siis nii nagu ecuadorlased – pistsime kilekotti :D (Te ei julge pärast minuga enam kuskile sööma minnagi, hakkan järgijäänud toitu kilekotti toppima XD) Negro(Javier) oli nii õnnelik, et talle süüa viisime. Vaesekesel pole kodu, vanemad on kas väga suured joodikud või polegi neid..ei pole aru saanud. Elab seal räämas korteris, millest rõvedad läbud alatasa üle käivad. Liiga palju rääkisime, koju läksime tigedate ja pettunutena. Tuju jummala null. Kodus kuulsin veel midagi õudsat – Jose Luis ja Christina olid politseisse viidud. Jose Luis töötas kunagi pangas ja nüüd öeldakse, et ta varastas sealt salaja raha. Christina saab ehk homme koju, aga Josest ei tea midagi. Mammi arvas, et võib-olla aasta või kaks. Papi oli advokaadi palganud, aga see ei tee midagi, tahab ainult raha. Christina jääb võib-olla töökohast ilma. Nikol on nii väike ja ei saa midagi aru, talle öeldi et emme ja issi läksid tantsima. Aga kaua see issi ikka tansib, aasta aega tantsida on natuke kaua. Mammi ise on haige, võtab igasugu tablette, öösel ei saa magada ja oigab..palju probleeme siin või nii. Liiga palju informatsiooni, ma ei saa midagi aru, kõik on segane. Elan vaikselt oma toas, ei uuri ja ei tekita probleeme. Samas tahaks kuidagi aitada, aga ei oska, ei saa.

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

tahaks midagi öelda....aga ei oska...keeruline seebikas igatahes :(

Anu Juhken ütles ...

seep mis seep. ei oska isegi selle kohta midagi öelda!